Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lutego 2013

Floslek seria fur baby fur mum- recenzje :D

Hej! Dziś recenzja kosmetyków przeznaczonych dla niemowląt i dzieci z firmy Floslek, a mianowicie Emulsja do kąpieli oraz Krem przeciw odprzeniom, produkty testowała moja córcia dzięki portalowi kosmeland.pl, za co bardzo dziękuje.  W czwartek dostałam paczuszke od Lambre zapomniałam o niej napisać. Dostałam do przetestowania dwa pełnowartościowe produkty (konturówke do ust oraz płynny cień do powiek i próbke zapachu. Tym razem bez zdjęcia bo coś aparat mi szwankuje, a wcześniej nie zrobiłam :(

Emulsja do kąpieli



Od producenta: -Delikatnie oczyszcza skórę, zmiękcza ją. - Zmniejsza uczucie napięcia i szorstkości. - Przynosi ulgę suchej skórze, zapobiega łuszczeniu, wysuszaniu i pękaniu naskórka - Łagodzi podrażnienia, zmniejsza uczucie swędzenia. - Sprawia, że skóra staje się miękka i delikatna. - Zachowuje naturalne pH zdrowej skóry. 



Opinia: Zacznę od opakowania, które bardzo mi sie podoba, na pewno gdybym widziała ten produkt wcześniej w sklepie to bym sie na niego skusiła. Ma dobry "zamykacz", nawet po kilku upadkach produkt nie wylał sie z opakowania. Produkt jest bezzapachowy, nie zawiera mydła, barwników,alergenów i parabenów. Nie powiem, ale troszke byłam zdziwiona tą konsystencja samego produktu, niby to miała być emulsja, ale już sporo innych emulsji używałam i żadna nie była taka jak ta. Jak dla mnie to ta "emulsja" powinna mieć nazwę olejek do kąpieli. Strasznie oliwkowata, tłusta konsystencja no tego akurat sie nie spodziewałam. Nie raz mi sie ta butelka wyślizgnęła podczas kąpieli małej, do tego nalepka nie na długo zostaje w swoim pierwotnym miejscu,już po kilku kąpielach cała odpadła. Producent pisze, że najlepiej do wanienki wlać 20-30ml tej emulsji, słuchajcie to gruba przesada, tak jak by dziecko pływało w oleju- stanowczo nie! A z resztą jakim cudem mamy to odmierzyć, nawet nie ma żadnej miarki czy coś w tym stylu, troche nieprzemyślane ze strony producenta. Kolejny minus jak dla mnie to to,że na pewno jeśli Wasze dziecko lubi zabawe w pianie i ma przyjemność z kąpieli w ten sposób to zapomnijcie, ta emulsja kompletnie nie daje piany,nawet jakiejś najdrobniejszej. Nawet gdy sie nią myje ciało to tak jak byśmy myli oliwką, troche dziwny ten produkt-przynajmniej ja odnosze takie wrażenie. Na pewno mogłabym polecić ten produkt dla niemowląt, choć tu też trzeba uważać,bo ciałko po tej kąpieli bd tak naoliwione,że nie trudno o wypadek. Przyznaje,że skóra jest potem miękka i delikatna, nie wysuszona, na pewno nie trzeba po kąpieli w tej emulsji żadnych dodatkowych nawilżaczy ciała. Cena to ok. 19zł. za 250ml.

Skład: Isopropyl Myristate, Isopropyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Paraffinum Liquidum, Trilaureth-4 Phosphate, Oleth-5, Caprylyl Glycol.





Krem przeciw odparzeniom



Od producenta: - Chroni tzw. „okolicę pieluszkową” przed drażniącym działaniem moczu i kału.- Łagodzi otarcia pieluszkowe i zaczerwienienia. - Zmniejsza uczucie swędzenia.- Zapobiega powstawaniu stanów zapalnych. Bezzapachowy.Skóra pupy natłuszczona i nawilżona, bez podrażnień i stanów zapalnych.



Opinia: Produkt mieści sie w pojemniczku o pojemności 50 ml. Na pierwszy rzut oka- bardzo fajna konsystencja, taka delikatna, aksamitna, kremowa. W porównaniu do Sudomaxu  bardzo łatwo sie rozprowadza, bardzo szybko sie wchłaniając i nie pozostawia po rozprowadzeniu białej warstwy. Dla tych, którzy używają Sudomaxu na twarz (problemy trądzikowe) to przetestowałam na swojej cerze i powiem Wam, że strasznie oczy mi łzawiły po jego nałożeniu. Tak, więc nie radze. Produkt jest bezzapachowy. Co do ochrony strefy pieluszkowej to niestety u nas nie za bardzo sie sprawdził, mała dostała niewielkiej alergii, miała podrażnioną skóre. Krem dobrze nawilża, ale tylko na chwile. Moim zdaniem nie jest to tak dobry produkt z tym przeznaczeniem co Sudomax. Plus za to,że produkt nie był testowany na zwierzętach. Cena to ok. 13,50zł.




Znacie te produkty ?
Lubicie kosmetyki z Floslek?

14 komentarzy:

  1. nie miałam styczności z tymi produktami... ale chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze ich nawet nie widziałam, będę je miała na uwadze, nastepnym razem :)

    zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O super, że cena nie jest jakaś z kosmosu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam produktów flos leku..

    OdpowiedzUsuń
  5. znam tą firmę od niedawna;) ciekawe produkty mają ;))

    może masz ochotę na nowe butyy?? zapraszam na konkurs na moim blogu :)
    http://the-devil-weaars.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię kosmetki z firmy floslek :) zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam krem do twarzy z flosleku i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tych produktów nie znam, ale miałam krem z flosleku i całkiem fajny był :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z tej firmy krem pod oczy i sprawował się nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nawet o tej firmie, muszę się z nią osobiście zapoznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Testowałam z synkiem całą serię, najbardziej odpowiadał mi olejek do kąpieli, po kremiku do pupki miał odparzenia (nie wiem czemu), gratuluję współpracy z Lambre, ja niestety musiałam obejść się smakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A właśnie zdradziłabyś jak robisz takie genialne niebieskawe zdjęcia :D? Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w niektórych programach jest taka opcja Tranquil :D

      Usuń
  13. Ja już się boję myśleć jak bedę wybierać kosmetyki dla mojego malucha, nie mam pojęcia co wybrać, a razie wg. składu na pierwszym miejscu mam Cutis, albo Ziajkę.

    OdpowiedzUsuń

:)