poniedziałek, 1 kwietnia 2013

HAKURO H50s- pędzelek do podkładu

Od jakiegoś czasu zostałam posiadaczka pędzelka Hakuro H50s, zamówiłam go sobie ze sklepu internetowego urodomania.com na prawde mogę Wam go polecić, super kontakt z klientem, szybka wysyłka (zamówiłam pędzelek wieczorkiem w poniedziałek, a już rano w środe był u mnie) i dobrze zabezpieczony produkt.



Od producenta: Wysokiej jakości pedzel Hakuro H50s jest idealny do nakładania podkładów o płynnej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Sprawdza się także przy kremowych i płynnych różach czy bronzerach.

Opinia: Jest to mój pierwszy pędzelek, zwykle podkład nakładałam swoimi palcami po jakimś czasie zaczęłam używać takich gąbeczek do makijażu jednak zawsze marzyłam właśnie o idealnym pokryciu podkładem mojej cery i wiedziałam, że taki efekt moge osiągnąć dzięki pędzelkowi. Postanowiłam zamówić sobie właśnie ten model (miałam też na uwadze H50- większa wersja tego H50s), ale tak sobie pomyślałam, że ten może będzie dokładniejszy, dotrze we wszystkie zakamarki (miałam na uwadze oczy i nosek).  Moja radość i ciekawość była niepojęta od razu go wypróbowałam :) Byłam na prawde mile zaskoczona efektem jaki osiągnełam posługując sie tym pędzelkiem. Super rozprowadził podkład tak jednolicie, nie utworzył efektu maski, nie pozostawiła żadnych smug, byłam i nadal jestem za każdym razem bardzo zadowolona z jego kupna.  



Drewniana rączka bardzo fajnie sie sprawdza, łatwo sie nią posługuje, trzyma w ręce, a włosie jest strasznie delikatne, milusie w dotyku i gęste. Dla mnie minusem który zauważyłam to ta długa rączka właśnie, nie wiem jak Wy, ale ja gdy nakładam podkład lubie bardzo blisko trzymać lusterko i niestety za każdym razem mam taki problem,że obijam tą rączką właśnie lusterko, co mnie strasznie denerwuje! Przed każdą aplikacją spryskuje płynem micelarnym pędzelek bo zauważyłam, że jest potrzebna większa ilość podkładu do pokrycia twarzy, troche on pochłania podkład. 


Myje go płynem do mycia ciała z J&J, ( pompka płynu i odrobina wody na dłoń i takimi ruchami lewo-prawo, z tego włosia fajnie schodzi cały brudek), staram sie to robić przynajmniej raz w tygodniu, żeby zachował swój kolor, nie przebarwił sie. Niestety ostatnio dałam do spróbowania ten pędzelek mojej mamie, która ma dosyć ciemny koloryt cery i używa ciemnych jak dla mnie podkładów no i co niestety ale w niektórych częściach pozostał ślad jej użytkowania, może wypierze sie z kolejnymi myciami, no ale trudno, na drugi raz jej nie dam :)  Nie traci swojej wcześniejszej formy. Jak na razie nie zauważyłam żeby wypadł jakiś włosek i niech lepiej tak pozostanie!

Cena: 25,99zł- myśle,że cena jak najbardziej adekwatna do jakości. Możecie zamówić go np. tu-klik tutaj,



Znacie ten pędzelek? Polecacie mi może jakiś inny?

34 komentarze:

  1. Mam i uwielbiam, nic się z nim nie dzieje od pół roku, jedynie co to napis HAKURO się zmazał ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokladnie ten sam model i jestem mega zadowolona inne pedzle hakuro tez sa godne polecenia :) pozdrawian

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam pędzli tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam go ostatnio i jestem bardzo bardzo zadowolona :)
    I podoba mi się, że nakłada podkład równiutko bez smug :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i właśnie jest na mojej wish liście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak wszyscy o tych pędzlach Hakuro mówią, że może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej firmy jeszcze nie miałam...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada naprawę swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba musze powiększyć moją kolekcje pędzli Hakuro bo pędzel wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam trochę pędzli z hakuro i bardzo dobrze mi służą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja przyjaciółka ma taki pędzel i jest z niego bardzo zadowolona ;)


    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Włoski nie powinny wypadać, bardzo fajne są te pędzle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kosmetyki są dostępne w Tesco na pewno i jeszcze gdzieś widziałam, jak mi sie przypomni, to dam Ci znać.

      Usuń
    2. oj dawno w Tesco nie byłam, chyba sie przedję :) Thx!

      Usuń
  13. :) przymierzałąm się do jego zakupu, ale zawsze znajdą się jakieś inne wydatki ;) może już wkrótce będzie mi dane być jego szczęśliwą posiadaczką :P

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. do nakładania podkładu zawsze używam o wiele mniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam jest rewelacyjny do podkładu nie ma lepszego polecam każdej kobiecie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Planuję zakup, zachęciłaś mnie do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też go posiadam i tak samo denerwuje mnie obijanie rączką o lusterko. Ale taki mięciusi jest :) Jak dla mnie bardzo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm ja nie mam ani jednego pędzla Hakuro. MOje pędzle pochodzą z ori i o dziwo jestem z nich bardzo, ale to bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. tego pedzelka nie znam, ale ostatnio zamawialam swoj do podkladu i caly juz lata ;/ jestem zdenerwowana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie dziś go zamówiłam i czekam z niecierpliwością na przesyłkę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię pędzle Hakuro, mam ich kilka w swojej kolekcji, ale nie zawsze nakładam podkład pędzlem. Zależy ile mam czasu i na co mam ochotę, a także którego z kosmetyków używam :) Ale generalnie bardzo chwalę sobie te pędzle, zwłaszcza duży do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam Hakuro H51 i H55 i uwielbiam je :) Świetną jakość mają te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nice review!What do you think about following each other? GFC,FB,Twitter?

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ciao xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  24. rozważam jego zakup ale chyba bardziej przemawia do mnie ten kuleczkowy

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę sobie wreszcie kupić jakiś porządny do podkładu i pudru, zresztą do różu też bym się przydał, bo mam już jakieś staruchy, które do niczego się nie nadają ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam go i jest moim ulubieńcem tak samo jak Ty zastanawiałam się nad H50 ale myślę, że byłby za duży

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello, after reading this remarkable article i am too happy to share my knowledge here with mates.


    My web site; http://www.pallensmith.com

    OdpowiedzUsuń

:)