czwartek, 29 czerwca 2017

Pyłek perłowy z Born Pretty :) Pearl manicure

Cześć :) Dziś manicure i recenzja pyłku perłowego, który mam od Born Pretty Store :)


Cena: $2.64 ,ID: 38759, dostępny tutaj- klik.

Do wyboru mamy dostępne trzy kolory, mój to numer 3, połyskuje na żółto, jest jeszcze do wyboru który ma poświatę różową i niebieską. Ja wybrałam taką, bo nigdy nie miałam żadnego pyłku o takim kolorze i choć jak zwykle ciągnie mnie do różu tym razem postawiłam na coś innego :) W słoiczku mamy 2g produktu. Fajnie, że w słoiczku mamy zabezpieczającą folijkę, dzięki której pyłek nie wysypuje się.

Ten pyłek należy aplikować na Dry Top, czyli taki, który jest pozbawiony warstwy dyspersyjnej. Ja aplikuje top dwa razy aby pyłek dobrze się trzymał i nie ścierał. Na każdym kolorze wygląda bardzo ładnie, poniżej użyłam go na kolorze 047 i 128 z Semilac :)


Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy



Podoba się Wam taki perłowy efekt?

16 komentarzy:

  1. Śliczne pazurki :) Szkoda, że nie ma takich pyłków na zwykłe lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za:) Pyłek ma coś w sobie wyjątkowego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pyłki dodają dużo uroku paznokciom. Proste a efektowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jestem zachwycona tym efektem, fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, ale cudowny efekt! Chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany! Efekt jest cudowny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, śliczny jest ten pyłek :)

    OdpowiedzUsuń

:)