Obserwatorzy

środa, 19 czerwca 2013

Chwila relaksu z Cucumber Cooling Eye Pads

Hej :D Ostatnio mi sie przypomniało czyszcząc dysk ze śmieci, że mam fotki produktu o którym kompletnie zapomniałam- o kojących ogórkowych płatkach na oczy, które dostałam dosyć dawno temu do przetestowania od sklepu internetowego  inermis.pl. Tak więc dziś zapraszam Was na recenzje tego produktu:)




Opinia: Płatki zamknięte są w szczelnym opakowaniu tak, więc nie ma problemu z ich wyschnięciem. Są dosyć nasączone, ale jak przyłożymy je do oczu nic z nich nie cieknie. To co od razu sie na rzuca to ten dziwny zapach, owszem ogórkowy ale jakiś taki troche chemiczny, mi nie za bardzo przypadł do gustu a ogóry lubie ;) Płatki są cieniutkie, sporawe, obejmują dużą przestrzeń wokół oczu. Taki ich mandgamencik to, to że kiepsko sie trzymają, nawet jak leżymy i mamy zamknięte oczy, za każdym razem musiałam je lekko dociskać. Fajnym sposobem jest lekkie ich schłodzenie w lodówce wtedy dają takie przyjemne uczucie odświeżenia i chłodzenia. Na pewno nie wysuszają skóry wokół oczu, ale nawilżenia nie zauważyłam. Produkt mnie nie podrażnił, uczulił. Uważam jednak, że to taki zbędny gadżet przynajmniej dla mnie. Dla kogoś kto ma wolnych 15-20 min. na beztroskie leżenie to bd w sam raz! W opakowaniu znajduje się 12 sztuk płatków, za takie opakowanie zapłacimy ok. 10zł. Dostępne są w drogeriach internetowych ( niewiem z jakiej przyczyny ale na stronie inermis.pl już nie widzę tego produktu), sklepach osiedlowych, można też poszukać w SuperPharm, widziałam że tam mają produkty tej marki.







Lubicie produkty tej marki? Używałyście może takich płatków na nos na wągry, polecacie je?

15 komentarzy:

  1. kurcze ale fajny bajer;D na pewno bym się na taki skusiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy ich nie miałam i szczerze, jakoś szczególnie nigdy ich nie szukałam w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe te płatki, ale chyba lepiej byłoby po prostu pokroić ogórka w plasterki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś coś podobnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne dla samego wygladubymje wziela

    OdpowiedzUsuń
  6. Czego to ludzie nie wymyślą ;P ale wygląd mają świetny :P choć chyba prościej byłoby zastosować zwykłego pokrojonego ogóraska ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam takich płatków, ciekawy kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  8. o, takie coś byłoby fajnie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego typu płatków, ale chciałam kiedyś skusić się na plastry na pory :D Nie wyszło, nie kupiłam ich, chociaż być może wrócę do tego pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyglądają, jak ogórki :) ale skoro nie działają to nie będę kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądają, choć chyba wolę prawdziwy ogórek, a na oczy - herbatki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomyslowe te platki :) kuszaco wygladaja ale jeszcze ich nie uzywalam :)

    OdpowiedzUsuń

:)