poniedziałek, 10 czerwca 2013

Emptes Legowisko dla psa| Zwierzaki testują

Hej, jakiś czas temu mój pies dostał do przetestowania legowisko od uprzejmej p.Ewy z firmy Empets. Za co jeszcze raz dziękuje. Dziś przyszła pora na podsumowanie :)

Legowisko prezentuje się tak:




Opinia: Gdy dostaliśmy legowisko nie spodziewałam że bd miało taki ładny wzorek, kolorem nawet podpasował do pomieszczeń w domu. Istnieje także wiele innych kolorów, wzorów,czy wymiarów tego legowiska,możecie zobaczyć np.tutaj. Czaki (pieso) nie za bardzo był zainteresowany przesyłką, a wkońcu to legowisko było dla niego, mam też kota jak mogliście już zauważyć i ona troche bardziej sie interesowała zawartością paczki. Odnośnie samego legowiska to jego wymiary to 77x67x19h  idealnie pasuje do mojego psa,choć troche większe też było by ok. Materiał legowiska jest dobrej jakości, od  momentu dostania go do teraz nie stało sie z nim nic złego, nie wyblakł, nie ma w nim żadnych dziur, czy widocznych zadrapań po pazurkach. Legowisko przeżyło także jedno pranie, wyszło z niego takie samo jakie było przed. Moje zwierzęta nie wiem czy są durnowate czy jak, ale początkowo bały sie wejść do niego, ich poprzednie legowisko było z miękkiego materiału i tak nie słychać było ich każdego ruchu. po jakimś czasie najpierw kotka sie do niego przekonała, potem i pies, ale teraz lubią leżeć na nim oboje np. na balkonie tak jak na zdjęciu niżej, więc lepszym rozwiązaniem było dla nich pozostawienie tylko tej poduchy bez obrzeża. Z legowiska korzystają codziennie bardzo lubią na nim spać, bardzo im spasowało.  Polecam takie legowisko dla każdego psa, nawet zwierzak czasem potrzebuje swojego , wygodnego miejsca do spania :)




tutaj kilka propozycji dostępnych legowisk:




Wasze zwierzaki lubią legowiska?

15 komentarzy:

  1. haha, ale świetna para :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne legowisko, mój kulfonik ma podobne choć nie tak miękkie

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne legowisko :) mięciutkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne zwierzaczki...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Yorczka (gigant) jest o tyle dziwna, że na miękkim legowisku spać nie będzie tylko wchodzi w najbrudniejszy kąt jaki się da... ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne to legowisko ;) niestety nie mam psa, a kot wędruje niewiadomo gdzie, w domu rzadko bywa, więc owe legowisko mu niepotrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny piesek :) mój niestety swoje legowisko kompletnie rozwalił, a do nowego już długo się nie może przyzwyczaić

    OdpowiedzUsuń
  8. mój kot to nawet nie wiem czy lubi, bo śpi wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym sie nie spodziewała, że legowisko może mieć takie ładne obicie :) I pasuje pod kolor pieska :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog ;)
    Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem i dodasz do obserwatorów :D :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. moja nawet nie chce leżeć na specjalnie kupionych domkach i legowiskach, ale jak położy się sweter lub "ludzką" poduszkę to od razu sobie zajmuje miejsce:) Ale bardzo ładne kolorystycznie to legowisko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne :) mój piesek też takie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój Messi to by chyba tylko główke zmieścił na takim legowisku ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotów nie lubię, ale psiaka masz fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kotek:) Mam bardzo podobnego tylko rudą plamkę na głowie ma bardziej na środku:)

    OdpowiedzUsuń

:)