piątek, 23 maja 2014

BornPrettyStore.com | Nowości do tesowania



Cześć, ostatnio dotarła do mnie przesyłka ze sklepu BornPrettyStore.com, testowałam od nich już dwa razy pędzelki i tym razem znowu wybrałam pędzle- jednak nie do twarzy ale do paznokci :) Przesyłka szła teraz dosyć szybko bo tak czekałam ze 2 tygodnie na nią.

Co bede testować tym razem:



Poprzednie recenzje:
- Ecotools Brashes
- Blash Brush

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy



Co jako pierwsze powinnam zrecenzować?

20 komentarzy:

  1. fajne nowości. gratuluję paczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Milego testowania :)
    Ja bym chciała zobaczyć ta folie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak te ozdóbki do pazurków będą się prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością na recenzje z użyciem tych wzorków... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądają, ciekawe jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kreatywne zdobienia, baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Vou procurar o outro sabor!

    Adorei os produtos. Vou olhar a loja!

    Ótimo domingo!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń

:)