Obserwatorzy

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Gold snowflakes from BPS.com :)

Cześć :) Dziś chciałam Wam pokazać moje jeszcze zimowe mani ze śnieżynkami które zamówiłam sobie jeszcze gdzieś pod koniec lata i tak z wyczekiwaniem czekałam na zimę, aby w końcu je użyć.


W opakowaniu jest ich 30, ich średnica wynosi 4mm, dla nie idealny rozmiar bo nie są ani za duże ani za małe, dobrze też wyglądają na krótkich paznokciach. Z jednej strony są złote, a z drugiej takie bardziej mosiężne. Oczywiście jak to zazwyczaj bywa zatapiam je w topie jak już troche warstwa lakieru przeschnie bo potem sie tak zatapiają że to brzydko wygląda bo lakier nachodzi na śnieżynkę zapewne wiecie o co mi chodzi :P Wszystko by było ok, oprócz tego że strasznie zachaczają. 
Przed zaaplikowaniem ich na paznokcie zawsze troche je wyginam bo sa troche twarde, ale i tak to mało pomaga, dlatego też jak położe już top i wszystko wyschnie to delikatnie przypiłowuje końcówki śnieżynki i wtedy już tak nie zachaczają. To zachaczanie strasznie mnie denerwuje, więc to chyba jedyny sposób na to ustrojstwo, próbowałam zamaczać je nawet w topie hybrydowym i było to samo hehe.

 Śnieżynki raczej sa na jedno mani, moja próba oczyszczenia ich do ponownego wykorzystania nie była zbyt udana. Cena $3.28 za 30 sztuk. Do wyboru jest różnych 10 wzorków: 3 śnieżynki, wąsy, kupidynek, kokardka, usta, choinka, reniferek i chyba lew. ja mam jeszcze w kolekcji właśnie renifery, i mam ochotę jeszcze na kupidyna.


+ wzorek

Użyłam:
- złote śnieżynki ID:16678_2
- KOBO 12 LISBOA
- KOBO  29 ATHENS
- KOBO Top Coat



Dostaniecie je tutaj, pod ID: 16678 pattern 8. Więcej ozdób znajdziecie w zakładce Nail art, koniecznie odwiedźcie jeśli jeszcze tam nie byliście :)

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

Poprzednie recenzje:






Jak sie Wam podoba efekt końcowy?

17 komentarzy:

  1. piękne te płatki śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no w sumie z tym przypiłowaniem dobry patent :D
    fajnie się prezentują na gradiencie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko - świetnie Ci wyszło. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te gwiazdki bardzo ładnie się prezentują, szkoda, że nie są "wygodne" i się zahaczają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sa te naklejki/ płatki śniegu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Że ja ich wcześniej nie widziałam, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam te płatki, są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie wyglądają na takie co lubią odstawać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają rewelacyjnie i świetnie zdobią mani :)

    OdpowiedzUsuń

:)