piątek, 11 grudnia 2015

Box z kolorowymi diamencikami| LadyQueen


Cześć, zapraszam dzisiaj na recenzję oraz zdobienie z kolorowymi cyrkoniami, które mam ze strony LadyQueen.com, jakiś czas temu nawiązałam  nimi współpracę i Cindy pozwoliła mi wybrać kilka rzeczy do testów, pierwsze co to wybrałam właśnie te cyrkonie, bo dosyć często ich używam a tu jest ich po pierwsze mega dużo a po drugie są w przeróżnych odcieniach.


Opinia: Box zawiera diamenciki na paznokcie w 12 różnych kolorach, ogólnie jest ich 3600 sztuk. Są okrągłe i mają rozmiar 2 mm. Mi trafiły się: srebrny, złoty,róż, fuksja,niebieski, błękit, jasna i ciemna zieleń,czerwień i 3 różne fiolety. Nie wiem jak to jest z tymi kolorami bo na ich głównym zdjęciu na stronie są inne kolory niż ja dostałam. Te małe boxy były tak mocno dociśnięte że musiałam radzić sobie nożem by je w ogóle otworzyć. Każda komora jest oznaczona cyfrą ja do poniższego zdobienia użyłam te błękitne diamenciki z boxu 6. 
Bardzo polubiłam je choć nie błyszczą się tak pięknie jak cyrkonie Swarovskiego różnicę można zauważyć bo po kilku dniach robią się półmatowe, ale i tak dodają zdobieniu fajnego wyrazu. Tak  jak w przypadku innych ozdób przykleiłam je na top Seche Vite i super sie trzymały.
Uważam że mogę je Wam polecić :)


+ zdobienie


Cena: 4.40$ , dostanie je tutaj

Poprzednie recenzje od LadyQueen:
- srebrny kawior
- beznynowe cyrkonie 


Cupon code 15% OFF NSAX15  



Kto z Was używa takich cyrkonii?

18 komentarzy:

  1. box fajnie organizuje te maleństwa. śliczne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje śnieżynki mnie oczarowały, muszę koniecznie wypróbować taki manicure na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, tak box, przynajmniej wszystko jest na swoim miejscu. Ładne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki ! A ozdóbki wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszły śnieżynki z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skradłaś moje serce tym mani!

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądają te cyrkonie jako środki śnieżynek <3 piękne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie zdobienia na czyichś paznokciach, sama jednak nie często ich używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy box, idealny na wszystkie drobiazgi do paznokci.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny zimowy mani! Szkoda tylko, że w tle nie ma śniegu :P

    OdpowiedzUsuń

:)