Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lutego 2016

Walentynkowe zdobienie z lakierem hybrydowym 123 Szeherezada| Semilac

Cześć :) Zapraszam na walentynkową propozycje zdobienia paznokci za pomocą lakierów hybrydowych Semilac. Bardzo prosta i szybka w wykonaniu a zarazem efektowna i rzucająca się w oczy :) Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.



123 Szeherezada- to piękny malinowy odcień, jak producent piszę jest to ciemna, karminowa czerwień o wyraźnej, wiśniowej toonacji. inspiracja dla stworzenia tego koloru była uwodzicielska arabska czerwień z tysiącem zakończeń. Ja jestem zakochana w tym kolorze! :) Lakier ten ładnie kryje po drugiej warstwie, nie napotkałam z nim żadnych problemów przy aplikacji.

Użyłam:
- baza Semilac
- 001 Strong White
- 031 Black Diamond
- 123 Szeherezada
- top No Wipe
- pyłek multi-chrome z BPS.com
- cienki pędzelek z BPS.com



Cena: 29zł. Dostępny tutaj

Inne zdobienia lakierami Semilac:
Inne zdobienia lakierami Semilac:

128 Pink Marshmellow- klik
123 Szeherezada- klik
121 Ruby Charm- klik
003 Sweet Pink- klik
022 Mint- klik
033 Pink Doll- klik
059 Frenach Lilac- klik i klik
032 Biscuit- klik i klik
131 Lovely Mickey- klik i klik
143 Fresh Lime- klik i klik
058 Heather Gray- klik i klik
018 Cobalt- klik
028 Classic Wine- klik
140 Little Stone- klik
094 Pink Gold -klik
047 Pink Peach Milk- klik i klik
016 Grunge- klik
074 Perrusian Blue- klik
084 Denim Blue- klik
015 Plum- klik

(klik aby powiększyć)


I jak się Wam podoba to walentynkowe zdobienie?

21 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę podkraść Ci pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wyszły ;) lubie takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetne mani!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne, jak zawsze. szkoda, że moje paznokcie są bez kształtu

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny manicure! ja wlasnie zrobilam moje pierwsze hybrydy na swoich paznokciach i postawilam na bardziej neutralne kolory ale nastepnym razem postawie na cos podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie mi się podoba to serce i krzyżyk :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny pomysł na stylizację, a ten pyłek na tym kolorze wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten nowy kolor Semilaca. Chyba drugi mój ulubiony po Mardi Gras :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemne mani, napracowałaś się i warto było:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł z ulepszoną wersją "kółko i krzyżyk" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i klory; lubię to! :D

    OdpowiedzUsuń

:)