czwartek, 8 czerwca 2017

Wiosenna kwiecista płytka do stemplowania BPL-67| BornPrettyStore

Cześć, ostatnio nie mam niestety kompletnie czasu na zaglądanie na bloga, jednak dziś usiadłam i szybciutko publikuje ten post o płytce do stemplowania z Born Pretty Store, rzadko teraz używam na sobie tego typu wzorów bo lubię tworzyć coś ręcznie, jednak bardzo często używam ich na pazurkach swoich klientek :)
 

Cena: $5.99, ID: 39490, dostępna tu- klik.

Na tej płytce znajdziemy przede wszystkim mnóstwo przepięknych wzorów kwiatów jak żonkile, orchidee czy róże, także są na niej dwa motyle oraz ptaszki. Moim zdaniem jest to typowo wiosenna płytka! Uwielbiam kwieciste wzory, więc zdecydowanie musiałam ją mieć :) Jak większość płytek z Born Pretty jest on dobrej jakości, wzory bezproblemowo się odbijają.
Na poniższym zdobieniu możecie zobaczyć, że postawiłam na wzór orchidei w fioletowym wydaniu. Wykonałam naklejki, gdzie użyłam maty silikonowej (recenzja), która zdecydowanie jest bardzo pomocnym gadżetem przy wykonywaniu takich zdobień. Manicure jest wykonany hybrydami, jednak do naklejki jedyne użyłam bezbarwnego lakieru, wypełnienie kwiatów, także wykonałam hybrydami co jednak nie jest łatwe, bo po ich utwardzeniu wzór w tych miejscach jest twardy i może trochę odstawać po nałożeniu, jednak jakoś udało mi się je ładnie dopasować. Na początku chciałam odbić jak największą część kwiatu, jednak w drugiej wersji bardziej mi się to podobało, więc wyszło tak, że jednak się trochę od siebie różnią. Na paznokciach serdecznych był użyty piasek, także z Born Pretty (recenzja).




Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy


Lubicie kwieciste zdobienia? 

11 komentarzy:

  1. piękne paznokcie, w weekend zrobię sobie podobną kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta płytka. Zastanawiam się nad nią, tylko boję się trochę, że wzory mogą być ciut duże jak na moje paznokcie. A szkoda jakby miały się nie zmieścić ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie spodobała mi się ta płytka i wybrałam sobie ją do recenzji, ale niestety dostałam inną ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo inspiracji na jednej płytce, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyszło ja tam nie mam takich zdolności :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy bym tak umiałam :D Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wzory i pazurki obłędne ;)

    OdpowiedzUsuń

:)