piątek, 2 czerwca 2017

Sugar effect | Piasek do paznokci BornPrettyStore

Cześć :) Dziś post z krótką recenzją oraz manicure z użyciem dwóch kolorków hybryd: ulubionego128 Pink Marshmellow oraz 047 Pink Peach Milk, a w roli głównej piasek różowy z Born Pretty :)


Pojemniczek zawiera 10ml tego piasku, dostępne są cztery kolory do wyboru ja mam numer 1, czyli różowy piasek, ale widać też domieszkę delikatnego fioletu.
Nie używałam nigdy czegoś podobnego, więc bardzo mnie zainteresował, gdy zobaczyłam go na stronie sklepu. Piasek bardzo szybko i łatwo się aplikuje, bo można posypać go na nieutwardzony kolor czy top. Po utwardzeniu wystarczy tylko oczyścić szczoteczką paznokcie z nadmiaru i gotowe. Banalnie proste, a efektywne. Uwielbiam efekt jaki można osiągnąć tym piaskiem, choć nie przepadam za tą chropowata powierzchnią, która jest dosyć ostra. Na jaśniejszych kolorach widać po jakimś czasie, że jest trochę zabrudzona powierzchnia tam, gdzie został użyty ten piasek. Ładny efekt trwa przez kilka dni, potem niestety tak jakby on się trochę ścierał i już nie wygląda tak jak na początku.

Cena: $2.23, ID:39603 , dostępny tu-klik.



Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy




Lubicie efekt sugar?

15 komentarzy:

  1. Tak, lubię taką ozdobę na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten efekt, kolorki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie prezentuje się ten piasek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt! Ja najczęściej maluję paznokcie na jednokolorowo, nie mam cierpliwości do zdobień, piasków czy naklejek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie wygląda na paznokciach, z daleka przypomina puszek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda to ciekawie, faktura jest inna ale chyba wolę efekt syrenki niż piasku

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny efekt wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba wolę zwykły efekt syrenki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda ładnie, ale też nie przepadam za piaskami na swoich paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda ten sugar effect ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt fajny tylko ciekawa jestem jak z trwałością. Czy niepokryty topem nie odpada za szybko i czy się nie brudzi ?

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny efekt daje ten piasek :)

    OdpowiedzUsuń

:)