poniedziałek, 7 maja 2018

Capilarte Serum stymulujące wzrost włosów| Dermedic

Cześć :) Zapraszam na kolejną recenzję jednego z produktów firmy Dermedic.

Firma Dermedic co rusz powiększa swoją ofertę i teraz mamy dostępnych kilka produktów także do włosów, skóry głowy. Ja postanowaiłam wypróbować jedną z nowości- serum kuracja stymulująca porost włosów.
Bardzo mnie zaciekawił ten produkt, gdyż jakoś nigdy wcześniej nie używałam nic podobnego, ani żadnych wcierek na porost, ani jakiś właśnie specjalistycznych preparatów na ten problem.



Jak widać na poniższych zdjęciach produkt ten ma dosyć fajny aplikator, łatwo i bezproblemowo się go używa. Preparat ten ma wodnistą konsystencję, praktycznie nie posiada żadnego zapachu, więc nie czuć go potem po aplikacji. Pojemność to 150ml, jest wydajny, ja sobie na żałowałam go, a zostało mi go jeszcze trochę na myślę kolejny miesiąc stosowania. Kuracje tą stosowałam przez 3 miesiące, po każdym umyciu włosów i nawet czasem tak dodatkowo, jak kładłam się spać na suche włosy. Problem z włosami u mnie jakoś bardzo nie jest duży, ale mam pewną partię, gdzie włosy są przeżedzone i wydaje mi się, że praktycznie nie rosną, dlatego też na tym miejscu skupiałam się najbardziej. Co zauważyłam to lepsze odżywienie włosów, nie są szorstkie po umyciu, dobrze się układają. Może u nie nie widać spektakularnych efektów, ale na pewno włoski mi podrosły po tym czasie, także te na których mi zależało najbardziej :) U nasady pojawiło mi sie nawet sporo baby hair. Serum to w żaden sposób nie obciąża włosów, nie skleja ich, także nie zauważyłam żeby jakoś bardziej wpływało na przetłuszczanie się ich. 

Produkt jest przeznaczony dla kobiet jak i mężczyzn. Został przebadany klinicznie i trychologicznie. Jest to produkt hypoalergiczny z wodą termalną. Jedno opakowanie wystarcza na 3 miesięczną kurację.



Używacie podobnych produktów?

3 komentarze:

  1. Działanie bardzo fajne, przydałoby mi się teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze warto takim produktem wzmocnić włosy, moje nie wypadają i rosną dość szybko ale czasami stosuję kuracje podobne do tej.

    OdpowiedzUsuń

:)