czwartek, 24 maja 2018

Trójkąciki 3D z Beautybigbang.com

Cześć, zapraszam na post o takich trójkącikach 3D, nie mam pojęcia jaką one noszą nazwę :P Często przeglądając instagram natykałam się właśnie na różne manicure właśnie z ich użyciem i oczywiście musiałam i ja je mieć!
Posiadam je od BeautyBigBang.com, przesyłka trochę do mnie szła bo ponad miesiąc, ale warto było trochę poczekać :D


Dostajemy ich aż 6 w opakowaniu, każdy słoiczek mieści inny kolor tych trójkącików. Pojemniczki są wypełnione nimi do pełna, więc starczą na długi czas :) Nie są one zupełnie płaskie, ale nie ma najmniejszego problemu z ich aplikacją. Ja swoje przykleiłam na odrobinę topu, a jak już ułożyłam je wszystkie także pokryłam je cienka warstwą top coatu dokładnie z każdej strony. Wykorzystać można je w szeroki sposób, myślę że jednak najfajniej prezentują się właśnie jak jest nimi pokryty cały paznokieć. Dodaje to interesującego wyrazu naszemu manicure :D Co jest też super, da się je bardzo łatwo dociąć jeśli jest taka potrzeba. Ja musiałam, bo nie mieściły się całe po bokach paznokci.



Znajdziecie je tu- klik. ID: J5674, cena to $5.69.

W tym manicure połączyłam je z kolorkiem Semilac 059 French Lilac, to jeden z moich ulubionych odcieni fioletu jakie mam w swoich zbiorach. Jest on półtransparentny, dlatego dałam jego trzy warstwy, ale takiej 'żelowego" efektu, a można najpierw położyć jedną warstwę białej bazy, a następnie 2 warstwy fioletu :)



Kilka innych recenzji produktów BigBeautyBang:
- nail protector peel off tape
chameleon flakes
unicorn powder

- shimmer pearl powder


Mam także kupon na 10% off: MONSTER90




8 komentarzy:

  1. Pierwsze widzę takie trójkąciki. Ale podoba mi się jak wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ozdoba wyszła świetnie, wygląda jak paznokieć kosmity ale bardzo mi się podoba, jakbyś miała pancerz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny manicure! Przy długich paznokciach takie trójkąciki wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło :D No i jeszcze ten wybór kolorków cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, świetny efekt nimi uzyskałaś :D

    OdpowiedzUsuń

:)