wtorek, 29 maja 2018

Orchidee :) Pyłki z BeautyBigBang- recenzja!

Hej :) Zapraszam na recenzję pyłków, które posiadam ze stronki BeautyBigBang.com. 


Dostajemy 6 sztuk różnych pyłków w zestawie. Bardzo chciałam je przetestować, bo bardzo na zdjęciach przypominały te z firmy Indigo jak np. efekt kopciuszka czy syrenka Black. Można je wetrzeć na warstwę dyspersyjną lub zastosować jako efekt szronu. Osobiście wybieram wcieranie bo jest bardziej praktyczne w użytkowaniu, ale efekt szronu uwielbiam, niestety bardziej tylko pod zdjęcie :P Szkoda, że te pyłki jakoś nie są ponumerowane albo nie mają swoich nazw, bo było by łatwiej je odróżnić, tym bardziej, że dwa są praktycznie takie same. Używam je najczęściej jako dodatek do różnych wzorków np. w skrzydłach motyla, czy w kwiatach, bardzo fajnie dodają ciekawy efekt całej stylizacji. Najlepiej wyglądają jako efekt szronu, ale wiadomo, że na długo takim efektem nacieszyć się nie można bo szybko się to ściera, brudzi i denerwuje np. przy myciu włosów. Można nakładać je także na warstwę dyspersyjną, a następnie zabezpieczyć topem, choć nie wiem czemu ale ten sposób tym razem najmniej przypadł mi do gustu, dlatego że w paznokciach zostawały miejsca które nie chciały się nimi pokryć, może to moja wina, no sama nie wiem.




I manicure przy użyciu jednego z tych pyłków :) 
Większość zdjęć z tygodniowym odrostem niestety, ale jak widać dobrze się nadal trzymał. Kolor jaki został użyty to 123 Szeherezada z Semilac i 005 z Cuccio.


Kilka innych recenzji produktów BigBeautyBang:
nail protector peel off tape
chameleon flakes
unicorn powder

shimmer pearl powder


Mam także kupon na 10% off: MONSTER90




Co myślicie o tym manicure? Lubicie takie pyłki?

8 komentarzy:

  1. Wow, jakie długie szpony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyłek wygląda bajecznie na paznokciu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ten pyłek na różowym lakierze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych pylkow i nie nosze hybryd, ale pieknie wygladaj na paznokciu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt na paznokciach jak zawsze jest cudny, piękne pyłki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie wygląda na paznokciu! Zresztą sam kolor lakieru też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pylek na paznokciach teraz, ale przykryty topem i taki efekt duzo bardziej mi sie podoba . slicznie sie mieni a przy tym nie haczy o nic

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię brokat oczywiście. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń

:)