piątek, 11 października 2019

Karuzela z cyrkoniami od BornPrettyStore.com :D

Hej :D I czas na kolejne zdobienie, tym razem z wykorzystaniem trochę innych cyrkonii, ale również pochodzą one ze sklepu BornPrettyStore.com. Uwielbiam ich cyrkonie i inne dodatki do paznokci, co chwilę wprowadzają coś nowego, więc jest sporo do wyboru :)

W karuzelce znajduje się 5 różnych cyrkonii, ze względu na rozmiar jak i kolor. Od 1mm-5mm. I tu powiem Wam, że od razu jak otworzyłam przesyłkę to od razu sprawdziłam czy to dokładnie te cyrkonie, bo na zdjęciach na ich głównej stronie wyglądają trochę inaczej, chodzi mi bardziej tu o kolory. Te co mi przyszły to większość zieleń i taka malina z tonami złota, hymm... no troszkę spodziewałam się czegoś innego, bo akurat te nie za bardzo wpadają w moje gusta. A też nie lubię mieć czegoś i nie używać. Mają one piękny błysk, tego nie można im zarzucić :) Najlepiej je przykleić na klej do tipsów, chociaż i na bazę proteinowej się supcio trzymają. Zabezpieczyłam je gdzie niegdzie jedynie top coatem przez przecierania i przez dwa tygodnie ani jeden nie odpadł. Dla tych bardziej oszczędnych to uważam, że akurat w ten sposób, na który je osobiście je przyklejam można by było bez problemu cążkami usunąć, a następnie wsadzić je znowu do pojemniczka i użyć ponownie :) Błyszczą się na prawdę cudownie, moim zadaniem są na prawdę dobrej jakości. Nie można im nic zarzucić, nie odczuwam żadnej różnicy pomiędzy nimi, a na przykład takimi cyrkoniami z Neonail. Warte polecenia :D

Tutaj możecie je zobaczyć w akcji :) (nie zwracajcie uwagi na ten odrościk :))


Cena to: $2.69, ich ID: #42745, dostępna tu- klik.

Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
BPL032 świąteczna
BPL024 kwiatowa
BP-58 ptaszki
- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy


Jak jest Wasz ulubiony odcień cyrkonii?

2 komentarze:

  1. Fajnie się prezentują :). Dawno już nie korzystałam z ich oferty i ogólnie z cyrkonii, a kiedyś bardzo często nosiłam :P

    OdpowiedzUsuń

:)