piątek, 6 grudnia 2019

Żel do sweterków z BornPrettyStore + zdobienie

Hejka, następne testowanie produktu z BornPrettyStore.com , mianowicie żelu do zdobień 3D :)


Pasta zamknięta jest w typowym czarnym słoiczku dla tej marki o pojemności 5ml, zabezpieczona była folijką, ale nieumiejętnie otworzyłam ją poprzez pośpiech i teraz muszę uważać, aby nic mi się nie wylał :P Pasta nie ma bardzo gęstej konsystencji, ale też nie jest rzadka, jeśli bym miała porównywać ją do sugar effect z Indigo to jest mniej jakby zbita i na pewno mniej napigmentowana. Do wzorków typu 3D jest jak najbardziej fajna, małe kreseczki nie zlewały się ze sobą tylko zostawały w danym miejscu. Po utwardzeniu nie ma warstwy dyspersyjnej więc super bo można wykonać nią błyszczące zdobienie na matowej bazie, takie zdobienia lubię robić najbardziej, bo dodaje to fajnego efektu :) Wybór na stronie jest spory bo jest aż 20 kolorków do wyboru, z tego 7 brokatowych, których jestem bardzo ciekawa i nie wiem czy sobie jakiegoś nie zamówię :)  Mój, który wybrałam to oczywiście biały PG02 "After the Snow", najbardziej chyba akurat białych produktów do zdobień używam, dlatego padło właśnie na niego. Testowałam go do zrobienia babyboomera, ale niestety zachował się jak hybryda, na małe ma napigmentowanie, ale do obrysowania jakiś wzorków spisuję się wyśmienicie. Nie raz po niego sięgnę :)

Cena: $4.99, obecnie o połowę tańszy :) , ID: 45208, dostępny tu- klik

Poniżej macie świąteczne zdobienie z wykorzystaniem oczywiście tej pasty jak i koloru "Adelaida" z Indigo, ciężko zrobić zdjęcia akurat tego koloru tak, aby wyszedł na taki jaki jest w rzeczywistości, dlatego też macie kilka różnych ujęć :) Białą pastą postanowiłam zrobić jedną dużą śnieżynkę, coś mi tam brakowało i dodałam także jedną cyrkonię z NeoNail :)






Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:

- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

3 komentarze:

:)