wtorek, 17 grudnia 2019

Snake stamping plate Nicole Diary-125 :)

 Hej dziś recenzja płytki marki Nicole Diary, którą posiadam z BornPrettyStore.com :)


Jest to typowo wężowa płytka do stempli, ostatnio ten motyw bardzo często widziałam na instagramie u innych dziewczyn i oczywiście i mi się spodobał, dlatego też sie na nią skusiłam :) Jej numer to Nicole Diary -125. Różni się od moich innych płytek tym, że ma dosyć ostre krawędzie i trzeba uważać jak się jej używa, także ma inny kształt, co do wymiarów to 6cmx6cm. Mieszczą się na niej wzory na całą płytkę paznokcia jak i takie mniejsze, także jest tu takie oko węża, które nakładania się warstwowo. 
Wzory rewelacyjnie się odbijają, nie mam nic im do zarzucenia.

Jej cena to: $2.99, teraz w przecenie $1.99. ID: #47644, dostępna tu- klik.


 Poniżej macie wzorek z wykorzystaniem lakieru magnetycznego 9D z UR Nails w wersji błyszczącej jak i matowej. Ten lakier tak odbijał światło lampki i mega ciężko było uchwycić wzór na paznokciu, dlatego też powstała wersja w macie :D


Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:
- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

5 komentarzy:

  1. Wyszło bardzo ładnie, aczkolwiek to nie jest mój motyw, jakoś na swoich paznokciach go nie widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Węży szczerze nienawidzę, ale Twój manicure wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie podobaja takie elementy sztukateryjno węzowe ;p

    OdpowiedzUsuń

:)