niedziela, 8 grudnia 2019

Halloween stamping plate L-12 by Nicole Diary

Hej, trochę po terminie,ale co tam :) Dziś chciałam przedstawić Wam płytke do stempli z BornPrettyStore.com , w tematyce Halloweenowej.


Nareszcie przyszedł czas żebym w końcu w swojej kolekcji płytek do stempli miała też coś halloweenowego :) Jak już szaleć to na bogato i wybrałam taką sporą płytkę z marki Nicole Diary numer L-12. Ma ona wymiary 14,5cm x 9,5cm. Znajdują się tu wzory typowe pod to święto i choć u nas się nie obchodzi to na przykład w tym roku miałam kilka klientek, które albo szły na jakąś impreze o tej tematyce, albo po prostu chciały mieć coś podobnego u siebie na pazurkach, dlatego żałuje że doszła do mnie tak późno, bo zamiast malować ręcznie to idealnie szybko i sprawnie odbiła bym im właśnie takie fajne wzorki. Znajduję się na niej 20 dużych wzorów, oraz sporo mniejszych i takich pojedynczych, nawet autor dodał tu szczura :) 

Jeden duży minus jaki ona posiada to bardzo ostre krawędzie, szkoda że nie postarali się tego bardziej zeszlifować, albo jakoś to fajnie zabezpieczyć na przykład tak jak są zaprojektowane te płytki z BornPrettyStore, które są rewelacyjne. Do samej jakości wydrążonych wzorów jestem zadowolona, ładnie i bezproblemowo się odbijają, choć tu ważny jest też lakier jakim to robimy. 


I poniżej zdobienie z wykorzystaniem tej płytki, na wszystkich pazurkach jest nałożona hybryda z Indigo "Electric Blue", także w księżycu użyłam hybrydki typu kocie oko :) 

 

Cena: $6.99, jej  ID:47194, a dostępna jest tu- klik


Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:


- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

Lubicie takie Halloweenowe wzory?

3 komentarze:

:)