poniedziałek, 2 grudnia 2019

Płytka do stempli Texture L002 (listki i tekstura) BornPrettyStore +zdobienie

Cześć, zapraszam na następną recenzję płytki do stemplowania z BornPrettyStore.com , moja kolekcja jest coraz to większa i już mi się nie mieści w koszyczku, ale jak tu się powstrzymać i nie domawiać ich jak co chwilę pojawiają się jeszcze ładniejsze wzory :)


Ta płytka od razu przykuła mój wzrok ze względu na te piękne wzory liści, osobiście tego typu wzorki uwielbiam, ale miałam w kolekcji swoich płytek bardzo mało fajnych tego typu wzorów, więc nawet nie nie zastanawiałam i od razu wrzuciłam ją do koszyka :) Znajduje się na niej 8 dużych wzorów na całą płytkę paznokcia, pół z nich to właśnie motyw liści, a reszta to taka "tekstura", jeszcze sama się akurat do takich wzorków nie przekonałam. Na płytce mamy także 14 mniejszych wzorków takich pojedynczych, które uwielbiam i często je wykonywałam u klientek. 
Wzory, które odbijałam wychodziły bez zarzutu, dobry lakier i stempel wystarczy aby ładnie przenieść wzór na paznokieć. Idealna płytka na okres jesienny!



Cena: $5.99, ID: 47461, dostępna tutaj- klik

A poniżej zdobienie z wykorzystaniem lakierów z Indigo, które idealnie się wpasowały do tego wzorka :)

 


Recenzje naklejek z BPS:

Recenzje płytek z BPS:

- Floral BPX-L017

Inne recenzje produktów z BPS:

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

1 komentarz:

  1. Super wzory ma ta płytka :) a listki na paznokciach prezentują się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń

:)