środa, 1 stycznia 2020

Christmas L007 płytka do stempli BornPrettyStore :)

Cześć, nareszcie przyszedł wyczekiwany czas na świąteczne wzory!! :) Tym razem chcę Wam pokazać jedną z nowszych płytek do stempli od BornPrettyStore.com , wcale nie mam ich za dużo i potrzebuje kolejnych hahah :P


Płytka ta ma mnóstwo przeróżnej wielkości, jak i długości wzorków, większość z nich to śnieżynki w różnych odsłonach. bardzo fajnie można je wykorzystać, tak aby były taką zwisającą ozdobą aplikując je wysoko tuż przy skórkach i tak aby kończyły się na paznokciu jedne troche wyżej, jedne niżej :) (mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi hahah) Są, także takie pikselowe wzorki, akurat tam znajdziemy twarz mikołaja, serca oraz przeurocze reniferki. Kolejny rząd to są takie śnieżyny przekrojone jakby na pół, genialnie wyglądają na pazurkach, na dole macie manicure właśnie gdzie jedną z nich zaaplikowałam na mały paznokcieć i według mnie wyglądał na prawde wyśmienicie :)
Wzory odbijają sie rewelacyjnie, tak jak zawsze, sami możecie zobaczyć po zdjęciach z manicurem.


Poniżej zdobienie z wykorzystaniem kilku wzorów właśnie z tej płytki, dodałam także w niektóre śnieżynki czerwone cyrkonie, które fajnie dopełniły zdobienie. Lakier hybrydowy to "Hola Seniorita" z Eclair :)


Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

Kochacie śnieżynki tak samo jak ja?

2 komentarze:

:)