środa, 29 stycznia 2020

Jesienna płytka do stempli by Nicole Diary L-14

Cześć, zapraszam na recenzję płytki do stempli marki Nicole Diary, którą mam z BornPrettyStore.com , ta marka jest mi znana, ale jeszcze nie miałam do czynienia akurat z płytkami od nich. A jak wiadomo nowości jeszcze milej się testuje :)


 Ta płytka jest o wiele większe niż reszta tych, które posiadam, ponieważ jej wymiary to 14,5cm x 9,5cm. Dzięki temu mieści ona aż 20 dużych wzorów na całą płytkę paznokciową oraz 33 małych, pojedynczych wzorków. Jest to płytka wymarzona na jesień, bardzo fajnie została zaprojektowana. Znajdują się na niej małe grzybki :) Pełno pięknych wzorów liści, które wspaniale można wykorzystać w różnych kombinacjach, ale w oko mi też wpadł liść monstery, więc w okresie letnim na bank wrócę do tej płytki! Przetestowałam tą płytkę na wielu klientkach i zazwyczaj każda z nich była pod wrażeniem i była zachwycona takim wyborem listków.  wzory bardzo dobrze się odbijają na stempel, nie mam żadnych zastrzeżeń. Jedynie do czego muszę się przyczepić, że należy być z nią ostrożnym bo łatwo się skaleczyć, ponieważ ma bardzo ostre krawędzie, nad tym mogliby bardziej popracować, bo jest to niebezpieczne tym bardziej w pracy, jak klientki sobie buszują w płytkach a tu trafią nagle na taką żyletę, no niefajnie. 
Niżej zdobienie z wykorzystaniem hybryd z NeoNail: "Homecoming", "Vanilla Sky" oraz "Shinning Diamonds" :)


A tutaj zdobienie z wykorzystaniem:


Cena: $6.99, jej ID: 47648, dostępna tu- klik.


Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

2 komentarze:

:)