niedziela, 6 grudnia 2020

Zimowe zdobienie stempelkami Nicole Diary- 197!

 Hej, dziś post świąteczny, pokaże Wam jaki manicure można stworzyć przy pomocy płytki do stempelków którą posiadam ze strony BornPrettyStore :)

Płytka Nicole Diary- 197 to typowo świąteczna tematyka, posiada zaskakująco dużo przeróżnych wzorków, najbardziej mi akurat spodobały się tutaj różne bombeczki :D Mamy tu pełno różnych mikołajów, kilka candy cane, stroików świątecznych ale też śnieżynki czy uroczą szyszkę. Co na nią nie spojrzę to zauważam inny wzór, można powiedzieć że odkrywam ją na nowo. Ale nie ma co się dziwić jak jest na niej jakieś 50 wzorów. Dla tych niezdecydowanych osób, które chciałby mieć właśnie ogromny wybór nie wydając za dużo pieniędzy to myślę, że ta jest idealna. Można stworzyć szeroką gamę pięknych manicurów.

Oczywiście jednym minusikiem jest to, że płytka ta ma ostre krawędzie, ja swoje wszystkie płytki ND sobie delikatnie zeszlifowałam papierem ściernym, bo w salonie klientki czasem przeglądając mogłyby się skaleczyć, a bym tego nie chciała. Poza tym wzorki bezproblemowo się odbijąją, nie miałam z nimi żadnych problemów. Jest to teraz jedna z moich faworytów grudniowych i każdemu na prawdę ją polecam.

Ja poniżej użyłam lakieru także z Born Pretty BP-02 (tu macie recenzje- klik), w wersji matowej, który był idealną podstawą do odbicia kilka wzorków. Resztę pazurków pomalowałam czerwienią z Claresa i także tego samego kolorku użyłam do wypełnienia odbitych wzorów.

Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

Cena: $ 3.99. Znajdziecie ją tu- klik. ID: 50886.

Macie u siebie jakieś świąteczne płytki ?

2 komentarze:

:)