poniedziałek, 21 grudnia 2020

Lakier hybrydowy CHS-88 Electrify Mine | BornPrettyStore

 Hej, dziś o hybrydzie od BornPrettyStore <3 Czym byłby świąteczny manicure bez odrobiny brokatu?

Lakier ma pojemność aż 10ml, jest to na prawdę sporo jak ja taką standardową hybrydkę, także wybór kolorów na stronie jest ogromna bo mamy ich aż 120. Długo się zastanawiałam, który z nich wybrać, ale jakoś tak padło na czerwień bo jak wiadomo czerwieni nigdy za wiele tym bardziej jeśli jest z brokatem. Jej numer to CHS-88 Electrify Mine, ma ona w sobie takie delikatnie holograficzne drobineczki. Jest ona idealna na ten czas zimowo-świąteczny, ale myślę, że sprawdzi się także przy zdobieniach walentynkowych. Na pewno ją wtedy wykorzystam do jakiegoś serducha <3 Bardzo mi się w ogóle podoba nowa wersja graficzna  tych lakierów, bardzo ładnie się prezentują! 

Co do konsystencji jest ona raczej z tych bardziej "wodnistych", to samo z napigmentowaniem, poniżej możecie zobaczyć 3 warstwy tego koloru. Myślę, że dobrym rozwiązaniem jest użycie najpierw czerwieni jako bazy a dopiero potem tego lakieru. Ja ten swój serdeczny paznokieć najpierw pomalowałam warstwą bazy Very Cool z Indigo a dopiero potem nałożyłam te 3 warstwy i wtedy efekt dopiero mnie zadowolił. Pędzelek jaki jest przy tej hybrydzie  jest bardzo fajny, bo nie jest za ostry i łatwo się nim maluje. Ogólnie go polecam bo jest piękny <3


Cena: $5.99 za 10ml, ID:# 49180, znajdziecie go tu- klik.

 Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy

Podoba się Wam ?

2 komentarze:

:)