sobota, 2 stycznia 2016

Mój ulubiony krem do stóp Feet Up with 10% Urea :)

Cześć :) I kolejny zdenkowany produkt, który w końcu doczekał się swojej recenzji :) Zapraszam.


Regeneruje i przynosi ulgę popękanym piętom. Działa szybko i skutecznie, głęboko nawilżając i zmiękczając skórę dzięki zawartości mocznika, masła kakaowego i witaminy B. Wzbogacony kompleksem Intensive Care. Stosować dwa razy dziennie. Pierwsze efekty widoczne już po 7 dniach.

Opinia: Produkt mieści się w tubce o pojemności 75ml, z odkręcaną zakrętką. Konsystencja gęsta, ale bardzo przyjemna w aplikacji. Zapach cudowny lekko słodkawy, zupełne przeciwieństwo wszystkich innych śmierdziuszków do stóp jakie kiedykolwiek używałam, głównie przez zapach taki ziołowo mentolowy jak w przypadku większości produktów do stóp rzadko sięgałam po krem, aby posmarować nim moje stópki, ten to zupełne przeciwieństwo. Przez jego gęstawą konsystencję nie czuje obrzydzenia gdy dotykam takie suche stopy, rozsmarowuje się super, pozostawia przyjemną warstwę taka bardziej silikonową niż tłustą. Daje natychmiastowe uczucie nawilżenia, wygładzenia skóry stóp. Jak dla mnie jest to świetny krem. W składzie mocznik znajduje się na drugim miejscu. I jako że nie przepadam ogólnie za firmą Oriflame tak ten produkt warty jest spróbowania, ja na pewno zamówię sobie kolejne opakowanie.

Cena: 22,90zł  za 75ml. Znajdziecie go tutaj.
Znacie ten krem do stóp?

7 komentarzy:

  1. Fanką Oriflame również nie jestem, ale krem ciekawy zwłaszcza, że wysoko w składzie ma mocznik.

    OdpowiedzUsuń
  2. jest to jeden z kosmetyków Avon który przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mocznik lubię a taka procentowość ma szanse zadziałać, aktualnie nie mam dostępu do oriflame no cena ciut za wysoka .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu. Mam jeszcze kilka kremów w zapasie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej jakoś kompletnie nie zerkałam w stronę produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukam jakiegoś fajnego kremu do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten krem może być dobry, ma dość wysoko w skladzie mocznik jak już jedna z nas zauważyła i jak nie lubię oriflame, to chyba go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

:)