środa, 20 stycznia 2016

Przesyłki | Zakupy


Cześć :) W przeciągu kilku dni doszło do mnie kilka wcześniej zamówionych rzeczy, więc pomyślałam że je Wam pokażę :)


Z LadyQueen.com, kilka produktów jest ze współpracy, a reszte sama zamówiłam i powiem Wam, że na przesyłkę czekałam ze dwa bite miesiące, myślałam że już nie dojdzie, ale jest! :) Możecie w najbliższym czasie spodziewać się różnych zdobień z wykorzystaniem tych naklejek wodnych oraz ozdób :) Ja najbardziej cieszę się chyba z tych uroczych piórek.


Moje zamówienie z Cosmed24.pl, zamówiłam sobie od nich lampę na biurko, głównie do manicure i zabiegów na twarz. Miałam kilka problemów z nią, ale firma bardzo super się zachowała, kontakt, rozwiązanie problemu w szybkim czasie, bez obciążenia kosztami na prawdę super! Polecam :)


i na koniec skromne zakupy



Ciekawi jesteście jakiegoś produktu?

15 komentarzy:

  1. moja przesyłka z Lady Queen też szła ponad dwa miesiące, już myślałam, że nigdy jej nie zobaczę... świetne nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo fajne dodatki do stylizacji paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka lampa też jest mi teraz bardzo potrzebna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa jak się krem do biustu spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdobienia ładne, będę wyczekiwać wpisu z nimi :) chce zobaczyć jakie będą efekty

    OdpowiedzUsuń
  6. te naklejki...musze je zakupić :)koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam to serum z bioliq i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej wpadła mi w oko przesyłka od Lady Queen i te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To serum z bioliq mnie zaciekawiło - koniecznie napisz jak Ci się sprawdziło. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam złe doświadczenie z przesyłkami :)Serum z bioliq jest super :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy! Krem do piersi sama używałam i spisał się swietnie, także ten od cosmed24. Sama regularnie zamawiam od nich produkty i jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Nowośći na ich stronie bardzo często są przeceniane, dlatego można trafić prawdziwe perełki. Zostawiam
    URL ich sklepu internetowego i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

:)