czwartek, 29 grudnia 2016

New Year's manicure| Sylwestrowe zdobienie z 148 Night Euforia z Semilac :)

Cześć, czas na ostatnią stylizacje roku 2016! Może zainspirujecie się tym zdobieniem, jest dosyć proste i szybkie do wykonania :) Idealnie na Sylwestra pasuje kolor 148 Night Euforia, jest to przepiękny, trudny do opisania kolor, która ma w sobie mnóstwo połyskujących, różowych drobinek.

Użyłam:
-baza Semilac
- top No Wipe Semilac
- 148 Night Euforia
- 001 Strong White
- 031 Black Diamond
- cyrkonie
- pędzelek do zdobień



i swatch na wzorniku (tu lepiej widać kolor i drobinki)

Wy już macie zaplanowany manicure sylwestrowy?

28 komentarzy:

  1. Nosiłam niedawno podobny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne mani :) Kolor klasyczny i piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, znając mnie, wymyślę coś na ostatnią chwilę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z manicurem zawsze idę na żywił i tak będzie i tym razem :) Ale Twoja propozycja jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. O łoł jakie pazurki przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy kolor i fajne zdobienie.
    Niestety za semilakami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten zegar, jak biżuteryjny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest ten lakier! ;-) A o zegarze już nie wspomnę! Cudo zmalowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie ciemne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny lakier, a ten zegar wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy!! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny noworoczny manicure, jak zwykle jesteśmy zachwyceni :)

    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ochotę się skusić na ten kolorek, ale jakoś tak było mi nie po drodze a teraz zamówiłam podobny z VV i chyba nie będę już tego kupować ;) Chociaż bardzo mi się podoba, ostatnio mam manię na takie delikatne ukryte drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna mam na niego oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegar wygląda super! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna długość i kształt paznokci :)
    Kolor lakieru mi się podoba. Zdobienie jest idealne na Sylwestra! Cyrkonie świetnie się wpasowały. Niby jest ich sporo, ale nie są nachalne i naprawdę zgrywają się z zegarem.
    Ja w tym roku nie wykonywałam specjalnego mani na Sylwestra. Może następnym razem :)
    Szczęśliwego nowego roku!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity jest ten kolor <3 motyw zegara baardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyszedł Ci ten zegar :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne paznokcie. Bardzo podoba mi się ten kolor.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny jest ten zegar ! Uwielbiam takie tematyczne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

:)