poniedziałek, 12 grudnia 2016

"Oh Christmas Tree,oh Christmas Tree..." 080 Amazon Forest| Semilac

Cześć, dziś kolejne świąteczne zdobienie z wykorzystaniem przepięknej zieleni z Semilac :) Mam w planach post z moimi ulubieńcami na tą porę roku, powiedźcie proszę, czy mielibyście ochotę zobaczyć taki post :)



 080 Amazon Forest. Jego charakterystyka to: intensywna, perłowa, głęboka zieleń o ciepłej tonacji. Zamówić możecie to tu- klik. Ta zieleń jest idealna na zimę, już od dłuższego czasu myślałam nad właśnie takim kolorkiem :D Połączyłam go w zestawieniu z drugim zielonym kolorem 078 Deep Green, który wyszedł na zdjęciach jako czerń, bo trudno go pokazać przez aparat. Do zdobienie wykorzystałam takie choineczki 3D, które zamawiałam no już pewnie z 1,5 roku temu z Born Pretty, i pomyślałam, że idealnie będą pasować do tego koloru. Myślę, że fajni dopełniają ten manicure :) Zabezpieczyłam je porządnie z każdej strony żelem UV przeźroczystym, aby nie zahaczały o nic. Mi one osobiście nie przeszkadzały w niczym. Poniżej możecie zobaczyć odrost na niektórych pazurkach, a to dlatego, że postanowiłam pozostawić akurat ten kolor do tego zdobienia :)
Inspiracja: Duszny gąszcz i soczysta zieleń Amazonii.



Użyłam:
- baza, top Semilac
- żel UV Vital przeźroczysty
- pędzelek do żelu
- 080 Amazon Forest
- 078 Deep Green
- ozoby 3D choineczki z BPS.com  (klik)


Inne zdobienia lakierami Semilac:
128 Pink Marshmellow- klik
123 Szeherezada- klik
121 Ruby Charm- klik
003 Sweet Pink- klik
022 Mint- klik i klik
033 Pink Doll- klik
059 Frenach Lilac- klik i klik
032 Biscuit- klik i klik
131 Lovely Mickey- klik i klik
143 Fresh Lime- klik i klik
058 Heather Gray- klik i klik
018 Cobalt- klik
028 Classic Wine- klik i klik
140 Little Stone- klik
094 Pink Gold -klik
047 Pink Peach Milk- klik i klik
016 Grunge- klik
074 Perrusian Blue- klik
084 Denim Blue- klik
015 Plum- klik
000 Lazure Dream- klik
011 Purple Diamond- klik
153 Red Magnat- klik
145 Lila Story- klik i klik
152 Fuchsia Miracle- klik
078 Deep Green- klik
030 Dark Chocolate- klik
147 Dark Violet in the dark- klik
014 Dark Violet- klik
104 Violet Grey-klik
151 Army Green- klik

+ swatch (klik aby powiększyć)


Co powiecie na taki manicure?

18 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek, idealnie by pasował do mojej spódnicy w kolorze butelkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcień fajny, choć ja bym pewnie zaczepiała choinką o wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. super motyw, sama zastanawiam sie nad jakims swiatecznym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super z tą choineczką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten kolorek w swoich lakierowych zbiorach, ale póki co jeszcze nie malowałam sobie nim paznokci :D Fajny pomysł z naklejeniem tej ozdóbki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Choineczka normalnie mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna ta zieleń, uwielbiam taką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta choineczka jest śliczna, ale ja bym pewnie ją zdrapała w kilka godzin ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tę zieleń na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne :D Ta choineczka jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna choineczka :) Jak to się stało, że nie dodałam do obserwowanych??? Musiałam przegapić, nadrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta zieleń to wcielenie choinki! Ja zakupiłam ją latem i pierwsze co pomyślałam, to że będzie idealna na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest cudowny <3
    Chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny manicure :), bardzo klimatyczny, od razu poczuliśmy, że Święta tuż tuż :)
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny, świąteczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jest ta zieleń.:)

    OdpowiedzUsuń

:)