środa, 7 grudnia 2016

Zimowy sweterek ze złotem| 078 Deep Green z Semilac

Hej :) Grudzień w końcu nadszedł, więc pora na zimowe wzorki! Dziś zapraszam na zdobienie z użyciem koloru 078 Deep Green z Semilac :) Paznokcie skróciłam kilka tygodni temu, ale już trochę odrosły i więcej wzorku mogłam zmieścić z płytki na paznokieć :D


 078 Deep Green, przepiękna ciemna, głęboka zieleń. Jego charakterystyka to: czerń opalizująca do zieleni. warto potrzymać ten kolorek trochę dłużej w lampie, aby dobrze się utwardził. Na poniższym zdobieniu użyłam trzech cienkich warstw lakieru. Przepięknie wygląda ze złotymi dodatkami, jest idealny do zimowych zdobień! 
Jest to ciemny kolor jak widzicie poniżej trudno go dobrze ująć na zdjęciach bo zazwyczaj wychodzi jako czerń. Jego pierwsza warstwa jest dosyć "atramentowa", ma dosyć jasny zielony kolor, gdzie po drugiej warstwie staję się głęboki i ciemny.  Zamówić możecie to tu- klik.
Można wykorzystać go jako jaśniejszy kolor używając go na przykład pod białą bazę, poniżej użyty w zdobieniu właśnie w ten sposób :)



a tak wygląda kolor po pierwszej warstwie:

Inspiracja: Bagna Luizjany, nieprzebrany gąszcz lasów namorzynowych i przerażająca głębia zieleni. Wchodząc głęboko w zapomniane rejony amerykańskiego południa możesz wrócić odmieniona! Stawy, jeziora i trzęsawiska nadają otaczającej zieleni wyjątkowego charakteru.

Użyłam:
- baza Semilac
- top No Wipe Semilac
- 078 Deep Green
- 037 Gold Disco
- płytka do stempli BP-L032 (klik)
- biały lakier do stempli z BPS.com (klik)
- przeźroczysty stempel z BPS.com (recenzja)



Inne zdobienia lakierami Semilac:
128 Pink Marshmellow- klik
123 Szeherezada- klik
121 Ruby Charm- klik
003 Sweet Pink- klik
022 Mint- klik i klik
033 Pink Doll- klik
059 Frenach Lilac- klik i klik
032 Biscuit- klik i klik
131 Lovely Mickey- klik i klik
143 Fresh Lime- klik i klik
058 Heather Gray- klik i klik
018 Cobalt- klik
028 Classic Wine- klik
140 Little Stone- klik
094 Pink Gold -klik
047 Pink Peach Milk- klik i klik
016 Grunge- klik
074 Perrusian Blue- klik
084 Denim Blue- klik
015 Plum- klik
000 Lazure Dream- klik
011 Purple Diamond- klik
153 Red Magnat- klik
145 Lila Story- klik i klik
152 Fuchsia Miracle- klik


Podoba się Wam tego typu sweterkowe zdobienie?
Macie zielone hybrydy w Waszych zbiorach?

22 komentarze:

  1. Ale świetne pazurki. Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest jak zawsze oszałamiający. W weekend zdejmuje hybrydy i pokombinuje cos z nowymi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,super ;) I kolor bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda, super że to płytka ;) Ja mam taki wzór na naklejce, ale wiadomo naklejka jest jednorazowa i w ograniczonych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czerń z takim złotem :) rewelacyjnie się odbija przez co mani jest wyraziste !!

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam na początku, że to czerń! śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale te reniferki świetne, też takie chcę!
    A złoto z czernią - suoer :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta zieleń piękna jest, uwielbiam takie głębokie zielonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutkie, już nie pamiętam kiedy miałam czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ja mam dwie lewe ręce do wzroków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Renifer skradł moje serce! Cudny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Przepiękne zdobienie, z przyjemnością nosiłabym <3

    OdpowiedzUsuń

:)