środa, 16 lipca 2014

Antybakteryjny żel do mycia NormaACNE Preventi | Dermedic

Witajcie :) Dziś przygotowałam recenzję antybakteryjnego żelu do mycia NormaACNE Preventi, który testowałam dzięki  Dermedic 



Opinia: Produkt znajduję się w plastikowej, przeźroczystej butelce wraz z pompką co jest świetnym rozwiązaniem o pojemności 200ml. Przeznaczony jest dla osób z cerą tłustą/mieszaną ze skłonnością do trądziku. Jak możecie wiedzieć z moich poprzednich postów jestem posiadaczką cery suchej, jednak uwielbiam efekt oczyszczenia jaki dają produkty właśnie do cery tłustej czy mieszanej. 
W tej chwili jestem bardzo zadowolona ze stanu mojej cery, no może oprócz dokuczliwego swędzenia, uczucia ściągnięcia :P Jestem mega zadowolona z efektów jakie dało mi serum na rozszerzone pory także z Dermedic, zdenkowałam je już do końca i zastanawiam się czy nie powrócić do niego za parę miesięcy aby cieszyć się na dłużej takim efektem. 

Żel ma za zadanie usunąć zanieczyszczenia i sebum nie podrażniając skóry, zapobiec powstawaniu kolejnych zmian trądzikowych, uregulować pracę gruczołów łojowych, do tego ma także właściwości antyseptyczne. Zapach identyczny jak w przypadku serum z tej serii (mój brat powiedział że jest "trawiasty" no niech mu będzie hehe), konsystencja żelowa, bardzo przyjemna w aplikacji. Pompka działa bez zarzutu, fajnie bo ma dosyć szeroką tą dziurkę do pobierania produktu. Bardzo się cieszyłam, że żel nie wysusza mi tak bardzo cery, nie czuje jakiegoś mega ściągnięcia, a przyjemne odświeżenie i oczyszczenie odczuwalne od razu. Bardzo się pieni, nie szczypie w oczy. Żel stał się moim ulubieńcem ostatnich tygodni. Serdecznie go polecam będzie idealny dla tych którzy uwielbiają czuć dogłębne oczyszczenie.





Cena: 25zł za 200ml. Dostępność: apteki, SuperPharm. 

Składniki aktywne: Zincidone, Ekstrakt z zielonej herbaty, Chlorofil.
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Glycerin, Camellia Sinensis Leaf Extract, Zinc PCA, Iodopropynyl Butylcarbamate, PEG-120 Methyl Glucose Trioleate, Parfum, Citric Acid, CI 75810.

Inne recenzje produktów z serii NormaACNE Preventi:
- Serum na rozszerzone pory



 Jeśli macie bloga, macie skórę trądzikową to serdecznie zapraszam do zgłoszenia się do testów produktów z tej właśnie linii kosmetyków NormaACNE Dermedic.
Wystarczy napisać e-mail na : strefa-recenzentki@dermedic.pl, w tytule wpisując Normaacne i czekać na wyniki. Myślę, że warto się zgłosić, nawet bardzo!! Tutaj link do akcji.


Znacie ten żel?

26 komentarzy:

  1. Szukam własnie dobrego żelu oczyszczającego. Na pewno go kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego żelu, ale nie skuszę się. Nie używam do twarzy żelów, które mają SLS lub SLES na samym początku składu. W ogóle staram się nie używać tych składników do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam żel syndet dermedic do skóry wrażliwej i suchej, jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Dermedic bardzo polubiłam, ale ta sztuka może być dla mnie zbyt intensywna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej sls w składzie...

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie się nie sprawdził, strasznie wysuszył mi skórę ... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio odeszłam od mocniejszych żeli oczyszczających i w sumie to jestem bardzo zadowolona. Moim hitem jest teraz Savon Noir :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypuszczam, ze bedzie dosc mocno oczyszczal

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt. Chętnie sama się przekonam jakie ma działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie tą firmę żelu jeszcze nie używałem ale chyba wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wygląda :) a ile kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te żele!

    Będzie mi strasznie miło jak wpadniesz ---> solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam cery problemowej ale moja córka tak :) muszę koniecznie kupić ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego żelu akurat nie znam, ale miałam już sporo produktów tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego żelu i chyba jeszcze nie miałam żadnych kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z marki dermedic miałam tylko micel.

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie ten żel bardzo chciałabym wypróbować. :) U mnie niedługo recenzja micela z tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zainteresował mnie ten żel :) muszę się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe czy mają wersję do skóry suchej, bo ogólnie lubię takie żele :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam, ale taki żel by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią bym się na niego skusiła jak u Ciebie się sprawdził

    OdpowiedzUsuń

:)