wtorek, 19 listopada 2013

Peeling+maska do rąk od Efektimy :)

 Cześć, przyszedł czas na recenzje produktu duo składającego się z peelingu i maski do dłoni z firmy Efektima. Tutaj pisałam o duecie, ale do stóp, jak jesteście ciekawi opinii to zapraszam.



Opinia: Peeling i maska, czyli produkt duo, składający  się z dwóch saszetek, gdzie w jednej znajdziemy peeling , a w drugiej maskę do dłoni. Każda z  saszetek ma po 7ml. w moim przypadku produkt starczył mi na aż 4 użycia. 

Etapem I jest peeling: okazał się być bardzo fajnym zdzierakiem, na wilgotne dłonie stosowałam ten produkt i tak wmasowywałam przez jakiś czas, aż poczułam że już mi starczy :) drobinki (z alg morskich), które w sobie zawiera ten peeling są ostre, nie znikają pod wpływem wody. Po spłukaniu dłoni wodą i wysuszeniu można czuć taki tłustawy film, ale mi on wogóle nie perzkodził bo i tak przecież drugim krokiem jest nałożenie maski.

Etap II czyli maska: dosyć gęsta, treściwa, zabarwiona na lekko żółtawy odcień, o ładnym nienachalnym zapachu. Bardzo fajnie nawilża, trzeba chwile popracować by do końca się wchłonęła, ale efekt po jest bardzo fajny. Dłonie są nawilżone, ładnie pachną i są miękkie w dotyku. Jak najbardziej mogę polecić ten produkt. Używałam już kiedyś podobnego duetu, ale z firmy Eveline (miała niebieską grafikę,może wiecie), to za bardzo mi się nie podobała, ze względu na zapach i tłustą warstewkę na koniec. A w tym przypadku nic takiego nie występuje :)



Cena to ok. 2,69zł, możecie dostać ten produkt tutaj, lub w drogeriach: Rossman, Natura. Zapraszam na stronke marki- tutaj. Firma prowadzi także swój sklep internetowy więc można zamawiać stąd.


Kilka innych recenzji: 
- maseczka peel-off (ulubieniec)




                                         Stosowałycie już taki duecik? Jak wrażenia?

22 komentarze:

  1. Miałam kiedyś taki duet, ale do stóp :) całkiem fajnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go i byłam zadowolona z efektu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go, ale jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że się sprawdził duecik, drobinki z alg brzmią bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do rąk akurat mi wystarcza zwykły krem.

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajny zestaw, chociaż jak dla mnie zbędny :)
    użyłam raz i leży, czeka na dalsze użycia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nic nie mialam tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie maseczki efektimy uczuliły, i to dość mocno. nie mam zaufania żeby próbować czegoś innego z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale z chęcią kupię przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki duet jest mi obcy. Sądzę, że mogli by dać trochę więcej produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam coś podobnego z Eveline i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo sobie chwalę taki duet z Perfekty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze takiego duetu nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie ten duet nie zachwycił ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. znam podobny duet Perfecty i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ją, ale jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosowałam taką maskę peeling Perfecty też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze tego duetu...

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie duety, szczególnie gdy peeling okazuje się być dobrym zdzierakiem :)

    OdpowiedzUsuń

:)