środa, 22 lutego 2017

Kwiatowe zdobienie z 150 Hunter Queen z Semilac :)

Cześć :) Lubicie zielenie? Ja osobiście szczerze mówiąc za nimi nie przepadam i rzadko używam, zmieniło się to jednak od kilku miesięcy, gdy zaczęłam ich używać w okresie zimowym. W swoich zbiorach mam ich coraz więcej :)


150 Hunter Queen- jest to piękny, głęboki odcień khaki, wojskowej zieleni. Super, że w ofercie firmy pojawiły się odcienie tego typu. Jego krycie jest pełne, druga warstwa jest wystarczająca, aby nie było prześwitów. Lakier ten pochodzi z kolekcji  . Idealny jest na jesienny okres, ale moim zdaniem cudownie będzie także wyglądał do wiosennych zdobień. Myślę, że też rewelacyjnie będzie wyglądał w wersji matowej, koniecznie muszę zakupić matowy top i wypróbować to połączenie. Ja zestawiłam go na poniższym zdobieniu z iście wiosennym wzorem kwiatowym. 
Dlatego, że jest to mocno napigmentowany kolor zaleca się przedłużyć czas utwardzania w lampie, jednak przy cienkiej warstwie nie ma problemu.

Charakterystyka: Subtelna zieleń o oliwkowym odcieniu.
Inspiracja: Polowanie na najlepsze ciacho w mieście czas zacząć! Idealny kamuflaż wkomponuje Cie w imprezową dżunglę i pozwoli usidlić wybranka sobotniej nocy. Niepohamowana i głęboka zieleń przyprawi go o ból głowy, następnie otumani, a ostatecznie rozłoży na łopatki.


Cena: 29zł za 7ml, dostępny tu- klik.

Użyłam:
- baza, top Semilac
- 001 Strong white 
- 150 Hunter Queen
- 140 Little stone
- płytka BP-L046 (klik)
- przeźroczysty stempel (klik)
- czarny lakier do stempli (klik)

+swatch

Inne zdobienia lakierami Semilac:
128 Pink Marshmellow- klik
123 Szeherezada- klik
121 Ruby Charm- klik
003 Sweet Pink- klik
022 Mint- klik i klik
033 Pink Doll- klik
059 Frenach Lilac- klik i klik
032 Biscuit- klik i klik
131 Lovely Mickey- klik i klik
143 Fresh Lime- klik i klik
058 Heather Gray- klik i klik
018 Cobalt- klik i klik
028 Classic Wine- klik i klik i klik
140 Little Stone- klik
094 Pink Gold -klik
047 Pink Peach Milk- klik i klik
016 Grunge- klik
074 Perrusian Blue- klik
084 Denim Blue- klik
015 Plum- klik
000 Lazure Dream- klik
011 Purple Diamond- klik
153 Red Magnat- klik
145 Lila Story- klik i klik
152 Fuchsia Miracle- klik
078 Deep Green- klik
030 Dark Chocolate- klik
147 Dark Violet in the dark- klik
014 Dark Violet- klik
104 Violet Grey-klik
151 Army Green- klik
148 Night Euphoria- klik


Lubicie malować paznokcie zieleniami?

21 komentarzy:

  1. Ten odcień zieleni jest ładny i jesienny. Tez nie należy do moich ulubionych kolorów . Paznokcie jak zawsze piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekny kolor, podoba mi sie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor świetny, a z tymi kwiatami wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor taki inny od wszystkich :) ale podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za tym kolorem, ale te są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony nie jest moim ulubionym kolorem, ale czuję się w nim dobrze. Miałam ten odcień na paznokciach i jest prześliczny - uwielbiam taką zieleń - coś pomiędzy oliwką, zgnitą zielenią a butelkowym odcieniem.
    A zdobienie jest prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor ale dla mnie zdecydowanie jesienny a nie wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak teraz sie zastanawiam i w moich zbiorach mam bardzo mało takich typowo zielonych lakierów, chyba tylko jeden taki rażący :P reszta idzie w stronę turkusów i mięt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna zieleń jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kolor zielony, chociaż nie aż tak bardzo jak czerwień, róż i niebieski . Bardzo ładne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Manicure jak zwykle perfekcyjny, cieszymy się, że mimo wszystko przekonała się Pani do zieleni.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w zeszłym miesiącu kupiłam pierwszą oliwkę i żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej! Fajne są takie trochę militarne kolorki, które pasują później na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. najpiękniejsze jakie widziałam :) uwielbiam taki kolor a te kwiaty super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zielenie w różnych odcieniach! ostatni bardziej na powiekach niż paznokciach,ale zainspirowałaś mnie i poszperam dla przypomnienia jakie tam zielenie mam w koszyczku :)
    Manicure prześliczne,pomysłowe,a pazurki! wow!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudne zdobienie i kolorek również bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wykonanie, choć ta zieleń do mnie nie przemiawia :) być może dlatego, że mam zielone oczy i czasami denerwuje mnie ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zdobienia piękne ale ta zieleń to zdecydowanie nie mój kolor...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna zieleń, kocham takie kolory, dzięki za prezentację <3

    OdpowiedzUsuń

:)