poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Wiosenne kwiaty bawełny z 176 Almond Butter by Semialc :)

Cześć, czas na zdobienie z hybrydą z nowej kolekcji Flavours marki Semilac- numerkiem 176 Almond Butter.

176 Almond Butter- jest to kolor jakiego brakowało mi w mojej kolekcji, typowy kremowy nudziak, bardzo rozbielony, z delikatnie żółtymi, chłodnymi tonami. Do tego koloru od razu miałam pomysł w głowie i początkowo miały być to bazie, ale stanęło w końcu na bawełnie. Może nie wyszło do końca tak jak chciałam, ale jest to fajne delikatne, wiosenne zdobienie.  Jest to idealny kolor do szkoły, czy pracy, gdzie nie można pozwolić sobie na jakieś bardzo rzucające się kolorki. Kryje ładnie po 2 warstwach, choć przy bardzo cienkich warstwach można i dać trzy. U mnie na poniższym zdobieniu użyłam dwóch warstw i nic nie przebijało, nie było żadnych smug, a lakier dobrze się utwardzał.

Delikatne masło nierozerwalnie połączone ze smakami dzieciństwa. To ono towarzyszy pulchnym babeczkom, chrupiącym bułkom i francuskim tostom. Dodając do niego subtelnej migdałowej nuty, otwieramy nowe, szerokie horyzonty smakowe. Czasami warto zaryzykować i dodać do starego czegoś nowego! :)



Użyłam:
-baza, top Semilac
-02 Pierre Renne 
- 001 Strong White Semilac
- 176 Almond Butter Semilac
- pędzelek do zdobień

Cena: to 29zł za 7ml, dostępny tutaj- klik.


Inne zdobienia lakierami Semilac:
000 Lazure Dream- klik
003 Sweet Pink- klik i klik
011 Purple Diamond- klik
014 Dark Violet- klik
015 Plum- klik
016 Grunge- klik
018 Cobalt- klik i klik
022 Mint- klik i klik
028 Classic Wine- klik i klik i klik i klik
030 Dark Chocolate- klik
032 Biscuit- klik i klik
033 Pink Doll- klik
047 Pink Peach Milk- klik i klik
058 Heather Gray- klik i klik
059 Frenach Lilac- klik i klik
074 Perrusian Blue- klik
078 Deep Green- klik
084 Denim Blue- klik
094 Pink Gold -klik
104 Violet Grey-klik
121 Ruby Charm- klik
123 Szeherezada- klik
128 Pink Marshmellow- klik
131 Lovely Mickey- klik i klik
140 Little Stone- klik
143 Fresh Lime- klik i klik
145 Lila Story- klik i klik
147 Dark Violet in the dark- klik
148 Night Euphoria- klik
150 Hunter Queen- klik
151 Army Green- klik
152 Fuchsia Miracle- klik
153 Red Magnat- klik




Lubicie takie kolory nude?

16 komentarzy:

  1. Piękny kolor taki klasyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przyjemny z niego nudziaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny odcień, uwielbiam takie delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mani. Tło pod nie idealne. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor lakieru nie mój, ale zdobienie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny lakier i przeuroczy motyw na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Generalnie wolę ciemniejsze odcienie, ale ten wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

:)