sobota, 8 lutego 2020

Drobne kwiatuszki - Stamping Plate| Nicole Diary- 108!

Cześć, mam dla Was kolejne zdobienie, które wykonałam do recenzji kolejnej z  płytek do stempli z BornPrettyStore.com. Jak da się zauważyć mam już ich niezłą ilość, ale co rusz pojawiają się nowe, piękne wzory i jak bardzo lubię malować ręcznie to w salonie częściej jednak sięgam po stempelki :) A klientki są nimi zachwycone!


Znajduje się na niej 7 pojedynczych kwiatuszków i 8 takich skupisk na całą płytkę paznokcia.  Wymiary to 6cm x 6cm. Można je ciekawie ze sobą zestawiać i bawić się kolorami. Wzory są bardzo delikatne, kobiece i eleganckie, bardzo ślicznie prezentują się na bazach mineralnych z Indigo. Odbijają się bardzo dobrze, każdy drobny szczegół transferuje się na stempel przy odbijaniu :) Ta płytka w porównaniu z większymi z tej marki nie ma ostrych krawędzi, więc spokojnie można po nią sięgać. 
Poniżej połączyłam te kwiatuszki z folią transferową w błękitnym odcieniu, a na reszcie pazurków nałożony został lakier hybrydowy z Indigo "Full Swimming Pool", myślę, że całość wyszła dosyć fajnie i delikatnie :D


Cena: $3.89, a w przecenie nawet za $1.99. Jej ID: 46776, dostępna tu- klik.




Na kod: AWBQ10 dostaniecie 10% off na zakupy


3 komentarze:

  1. This is a lovely manicure :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie super ozdoby :) I jakie tanie!
    VISSIEN.blog

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie stosowałam stempelków ale te delikatne kwiatki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

:)