sobota, 26 lipca 2014

How to: watermelon nails :)


Hejka :) Jak pamiętacie pytałam się was czy ktoś chciałby zobaczyć moje arbuzowe paznokcie kilka z Was odpowiedziało pozytywnie więc oto i są. Tym razem bd to tutorial, z tego względu że tylko dwie podobne notki się ukazały na moim blogu tutorial jest wskazany.



Malujemy cały paznokieć na różowy kolor, następnie gąbeczką taką do makijażu czy do mycia naczyń postempelkować kolorem czerwonym do połowy paznokcia, potem kolorem zielonym ciemnym i jasnym zrobić cienkie linie na końcu paznokcia, na koniec dodać pestki, czyli czarnym lakierem namalować "łezki". To wszystko + oczywiście top coat.


 Zaczynamy od dwóch warstw białego lakieru, potem gdy już całkowicie przeschnie malujemy różowym lakierem kilka trójkątów, można sobie pomóc folią jak ktoś posiada aby łączenia były ostro zakończone, i tak jak w poprzednim wzorku malujemy cienką warstwę na podstawie każdego trójkąta zieloną linię i na koniec dodajemy pestki :)



Użyłam:
- biały lakier Vollare "Da Vinci"
-różowy lakier  Very Me Oriflame "fuschia"
-czerwony lakier BeBeauty
- miętowy Delia nr.82
- ciemna zieleń PAESE nr.58
- czarny lakier May to be Hollywood nr.03
- Celia 4w1 Nail Expert fast dry Top Coat
-gąbeczka


Spróbujecie? Co myślicie o takich tutorialach, robić ich więcej?

24 komentarze:

  1. Oglądać lubię bardzo i poznawać nowe wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale Ci to wyszło :) Jak podrosną mi paznokcie to może spróbuję zrobić taki mani :) A tutoriale są według mnie baaaaardzo przydatne :) Rób więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Arbuz ostatnio robi furorę, ja z moim paznokciowym beztalenciem będę podziwiać Twoje i zajadać się nim :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdobienie. Ja niestety nie mam takich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały paznokieć w arbuzki - fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym mieć na to czas...

    OdpowiedzUsuń
  8. Eu sou o contrário: Amo batons! ;)

    Adorei as unhas!

    Ótimo sábado!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Te malutki arbuzki są słodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mam ochotę na arbuza hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tutoriale, bo nawet z najprostszym wzorem mam problem

    OdpowiedzUsuń
  12. słodkie pazurki, a jak precyzyjnie to zrobiłaś, szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł i wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne! Może i ja pokuszę się kiedyś o zrobienie takiego mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam arbuzy na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku a ja nie mam arbuza w lodówce ! bardzo smakowite pazurki i świetne tutki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tutoriale jak najbardziej na tak, na pewno ktoś skorzysta! :)
    a pomysł i wykonanie bardo fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę się napracowałaś- super!

    OdpowiedzUsuń
  20. No, no świetny manicure!
    Ćwiartki arbuza na jednym z
    paznokci (baza - biały lakier) - cudo!

    OdpowiedzUsuń

:)