wtorek, 1 lipca 2014

Nail Art Design Brush Set- review :)

Cześć :) Czas na recenzje pędzelków do malowania paznokci, pędzelki pochodzą ze sklepu internetowego BornPrettyStor.com , gorąco polecam przynajmniej zajrzeć i się rozglądnąć po ofercie Nail Art.


Opinia: W zestawie znajdziemy 15 sztuk przeróżnych pędzelków do malowania wzorków na paznokciach.  Pędzelki czyszczę w swoim ulubionym zmywaczu (recenzja) i na koniec psikam je środkiem odkażającym Skinsept kilka chwil i pędzelki znowu są czyste. Jak dotąd nie zmieniły swoich kolorów, choć czasem jest je trudno domyć.

Moim zdecydowanym ulubieńcem z całej paki jest pędzelek który można zobaczyć na pierwszym zdjęciu ten pierwszy z kolei, idealnie się nim rysuje drobiazgi, wygodnie się nim posługuje, można też zrobić nim proste linie/kreski. Pędzelki z drugiego zdjęcia są super do liter/napisów czy panterki.


 Z kolei te pędzelki idealnie się spisują w malowaniu np. dwukolorowych kwiatów, są delikatne i nie robią jakiś brzydkich zacieków nic z tych rzeczy.


 Wachlarzyki to idealny sposób na ciekawe wzory, które raczej trudno by było osiągnąć przy normalnym pędzelku tym w lakierze. Próbowałam je do zrobienia ombre, jednak tak średnio się w tym przypadku spisały może by był lepszy efekt jeżeli bym wtedy użyła farbek akrylowych, ale takowych jeszcze nie posiadam, więc lakier musiał wystarczyć. Idealnie będą się sprawowały do pozbycia się nadmiaru brokatu, czy foli w kawałkach. Przyrząd do robienia kropek cóż tu mówić jest super, znacznie lepsze rozwiązanie niż robienie ich jak dotychczas za pomocą wykałaczki :) Jest to bardzo mały rozmiar także mi bardzo odpowiada. Ten przyrząd niestety pierwszy mi się uszkodził tak, że oddzielił się tam gdzie jest łączenie, ale można było to łatwo przykleić na klej.



Cena: USD$ 5.96 dostępność tutaj pod numerem ID: 439. 


Używacie pędzelków do zdobienia paznokci?

22 komentarze:

  1. Mimo że nie umiem tworzyć jakiś skomplikowanych wzorków na paznokciach, to chętnie bym sięgnęła po ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo że nie umiem tworzyć jakiś skomplikowanych wzorków na paznokciach, to chętnie bym sięgnęła po ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to jestem paznokciowym beztalenciem, ale za to ćwieki umiem nawet równo przykleić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałyby mi się takie pędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw. Dzięki temu można wyczarować super wzorki na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw przydatny dla dziewczyn ktore robia mase wzorków:) U mnie zdecydowanie za rzadko one się pojawiają więc taka masa pędzelków pewnie by nie znalazła zastosowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw będzie fajny dla dziewczyn które robią mase wzorków:) U mnie goszczą one zdecydowanie za rzadko, wiec pewnie okazałby się zbędny;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw będzie fajny dla dziewczyn które robią mase wzorków:) U mnie goszczą one zdecydowanie za rzadko, wiec pewnie okazałby się zbędny;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw będzie fajny dla dziewczyn które robią mase wzorków:) U mnie goszczą one zdecydowanie za rzadko, wiec pewnie okazałby się zbędny;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam takich pędzelków, ale pewnie by się przydały czasem.

    OdpowiedzUsuń
  11. podobaja mi sie te pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno zamówiłam zestaw podobnych pędzelków z Ebaya i czekam na niego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem paznokciowym beztalenciem, także nie używam i chyba nigdy nie będę ich używała :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw. Na pewno ułatwia prace,bo czasem wykalaczki nie spełniają roli w 100% :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ja używam..wsuwek,wykałaczki albo wkładu z długopisu ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy ten zestaw, choć ja nie mam talentu do wzorków :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ ogromny zestaw:) a ja do tej pory nie mam żadnego pędzelka tylko ten "przyrząd do robienia kropek":)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny zestaw, nigdy nie zdobiłam swoich paznokci

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw super, ale ja nie umiem robić wzorków na paznokciach, poza tym brak mi na to czasu niestety

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny zestaw, ja za bardzo nie potrafie nic malować na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

:)