wtorek, 22 lipca 2014

-Pineapple-

Cześć :) Tak dziś kolejny post, mam nadzieję, że Was zbytnio nimi nie zanudzam, ale miałam sporo zaplanowanych postów na czas wakacyjny i chciałabym je wszystkie opublikować, tak więc dziś kolejny wzorek, letni i dosyć prosty mam nadzieje, że się Wam spodoba.

Użyłam:
- Farbka akrylowa OUMAXI fuksja #3
- miętowy lakier Delia nr.133
- żółty lakier Up Girls nr.49
- czarny lakier May to be Hollywood nr.03
- Celia 4w1 Nail Expert fast dry Top Coat (chcecie recenzję?)




Chcecie zobaczyć teraz arbuzowe?

28 komentarzy:

  1. podziwiam, bo wyglądają prześwietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy, chcemy;) Świetny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie,że chcemy;) Pomysł świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne bardzo letnie :) chcemy arbuza i recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, idealne odwzorowanie :) czekam na arbuzy!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie za dużo kolorów .

    OdpowiedzUsuń
  7. Precyzja i ogólnie całość wykonania zachwyca :d

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! ananasy wyszły wręcz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnaimmm uwielbiam ananasy :D Apetyczne pazurki :) wspaniale dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ananasy, ale tylko świeże bo z puszki mi nie smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodkie to zdobienie :) Arbuzowe musisz wstawić, jestem ciekawa bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne pazurki:)) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale smakowity wzorek :)
    poproszę i arbuzy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzorek prezentuje się super, ananaski cudnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, masz talent w tych wzorkach :) Paznokcie idealne na letnie dni, arbuzowe też pewnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś mega z tymi zdobieniami! :*
    Ja bym nie miała tyle cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń

:)