środa, 9 lipca 2014

Utwardzacz diamentowy od JOKO Cosmetics


Diamentowe utwardzenie? Hymm?



Opinia: Produkt znajduję się w szklanej, przeźroczystej buteleczce o pojemności 10ml, konsystencja produktu jest dosyć lejąca, bardzo łatwo i szybko się ją aplikuje, nic się nie klei, nie robią się smugi, a warstwa produktu nie jest zbyt gruba i szybko tym samym schnie. Produkt ma bardzo fajny, szeroki, nie za twardy, jednym pociągnięciem można pokryć płytkę paznokcia. Utwardzacz jak sama nazwa mówi ma za zadanie utwardzić paznokcie, intensywnie wzmocnić i poprawić ich kondycję dawno nie miałam produktu tego typu, a że postanowiłam zapuścić paznokcie i nie były one w dobrej kondycji to właśnie stanęło na utwardzacz, firmę JOKO znam ale tylko ze słyszenia bo jeszcze nigdy nic od nich nie miałam, a że w moim osiedlowym sklepie Pani ekspedienta miała tylko ten to tak szczerze " z braku laku" padło właśnie na ten produkt i jestem mega nim zaskoczona, jest świetny. Już po jednej, dosyć cienkiej warstwie paznokcie były twardsze. 

Producent pisze na opakowaniu że najpierw powinno się nakładać jedną warstwę jako bazę, a potem jako lakier dwie warstwy. Ja raczej go stosuje najpierw jako bazę, potem daję kolorowy lakier i potem jako taki top coat jeszcze jedna warstwę utwardzacza, efekt jest rewelacyjny. Pomimo najczęściej 3-4 warstw wszystko schnie w dosyć szybkim tempie, a paznokcie są twarde jak diament. Od czasu używania tego produktu ani jeden paznokieć mi się nie złamał więc to chyba o czymś świadczy :) Znalazłam mój ulubieniec jeśli chodzi o utwardzacze, wcześniej używałam dwóch różnych z Ados i one też nie były złe ale, po szybkim czasie zaczęły gęstnieć i się dziwacznie kleić i trzeba było je wyrzucić. Ten utwardzacz mam już dosłownie na kilka użyć i jest nadal taki jak na początku, nic nie zgęstniał, spisuje się nadal wyśmienicie.


Cena: 9,20zł za 10ml, dostępność sklepy społem, osiedlowe drogerie, sklepy Wispol.
Skład: Ethyl Acetate, butyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydide Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Benzophenone-3, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Hexanal, Alumina, Polyvinyl Butyral, Silica, N-Butyl Alcohol, Diamond Powder, CI 60725, CI 77891.




Miałyście kiedyś z nim do czynienie?
jaki jest Wasz ulubiony utwardzacz?

28 komentarzy:

  1. Na blogu Zakupoliczki trwa wyprzedaż markowych kosmetyków - zapraszam:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że się tak fajnie spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny produkt również polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt. Może się rozejrzę w pobliskich drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię go, jednak trochę żałuje, że mnie porzypiesza wysychania lakieru, co wydłuża proces malowania. Jednak efekt jest wart poświęceń i czasem po niego sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam go, póki co używam utwardzacza z eveline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak najdalej od tej marki (przynajmniej w produktach do paznokci)

      Usuń
  7. Sporo dobrego czytałam na tema produktów do paznokci z Joko :) Muszę się kiedyś na jakiś skusić. A jeśli chodzi o utwardzenie moich paznokci bezsprzecznie wygrywa Eveline 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubi 8 w 1 i używam jej już ze 2 lata

      Usuń
    2. ja już z eveline nie kombinuje,bo ostatnio straciłam paznokieć :/ jak u Was się sprawdza to super :)

      Usuń
  8. Nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą, szkoda, że jest tak trudno dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy tego produktu, ale może być fajną alternatywą dla produktów z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że nie gęstnieje z biegiem czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy produkt :)
    musze zakupic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Joko ostatnimi czasy miałam tusz do rzęs i nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pokończę to co mam, to może się na niego skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem szczęśliwą posiadaczką mocnych i zdrowych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale fajnie, że się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz go widzę na oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, ale chętnie zakupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi ciekawie, muszę się skusić jak wykończę swoje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Joko nie miałam jeszcze żadnej odżywki.. ciekawe jakby się u mnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń

:)