poniedziałek, 21 lipca 2014

Truskawkowy peeling do ust Laura Conti

Hej Wszystkim :) Przyszedł czas na podsumowanie testowania peelingu do ust od Lura Conti, produkt testowałam dzięki firmie Coloris Cosmetics.


Opinia: Peeling znajduje się w tubeczce o pojemności 10ml z odkręcaną zakrętką, aplikator jest w postaci zwykłego wyciskanego błyszczyku, na początku gdy zobaczyłam ten produkt to mega mi się spodobała grafika opakowania. 
Konsystencja błyszczyku, ale nie takiego lepiącego, z bardzo drobnymi i mało wyczuwalnymi drobinkami. Zapach truskawkowy?- owszem, ale mało realistyczny, bardzo mi przypomina zapachem błyszczyk z Oriflame (Feel the Love, Very Me). 

Jeśli chodzi o efekty to jedynie czego oczekiwałam to pozbycie się suchych skórek, jednak jak dla moich ust produkt ten jest troche za słaby, drobinki są bardzo malutkie i nie dają sobie rady ze zdarciem czegokolwiek, po chwili się niestety rozpuszczają i efektów brak. Czuć mikroskopijne wygładzenie, może po 2-3 krotnym podejściu bym była zadowolona.  W smaku peeling jest mega słodki kilkakrotnie nie mogłam się powstrzymać i zlizałam całą zawartość z ust :) Jego plusem jest to, że delikatnie nawilża usta są takie fajne w dotyku. Na pewno będę nadal stosować ten peeling ale może z delikatnym dodaniem cukru. Produkt nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej tłustej warstewki. 



Cena: 7-10zł za10ml, dostępność np.tutaj, Rossman.

Używacie peelingów do ust? Jaki lubicie najbardziej?

24 komentarze:

  1. Ja raczej peelingów do ust nie używam, w zupełności wystarczy, jak przetrę wargi szczoteczką do zębów (rzadko mi się o tym przypomina, ale zdarza się ;) ), potem nałożę pomadkę nawilżającą i już. Na szczęście moje usta nie są zbyt wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zerkałam w jego stronie w Rossmanie :) Ale mam samo robiony peeling cukrowy z olejkiem rumowym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uu słaby ten peeling :) ja nie stosuję w ogóle peelingów do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy ten błyszczyk ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że taki słabiutki ten produkt...

    OdpowiedzUsuń
  6. peelingu do ust nie miałam, ale o takim smaku kusi

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś kiedyś zrobiłam sobie sama peeling do ust i nie powiem był świetny! :) W takim błyszczyku z peelingiem to tak myślałam że szału nie będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy jeszcze nie używałam peelingu do ust, do tej pory nie był to u mnie produkt pierwszej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że kiedyś wypróbuje może u mnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go i nie wiem czy by sie sprawdził u mnie..

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nigdy nie miałam żadnego peelingu dedykowanego ustom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nic takiego nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie widziałam tych peelingów w rossmanie, bo jakoś ostatnio nie rozglądałam się za takimi produktami. Już wyobrażam sobie ten słodki smak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wygląda. Ja peelinguję swoje usta szczoteczką do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czasem uzywam zwykłego cukru i to tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja obecnie używam pomadki peelingującej z Sylveco i jestem z niej bardzo zadowolona. Podobno świetny jest peeling z Pat & Rub, ale niestety cena jest powalająca. 50 zł za maleńki słoiczek, to lekka przesada.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie uzywalam, ale brzmi kuszaco smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam,że jest taki kosmetyk dostępny w Rossmannie więc możliwe że się skuszę bo moje usta nie są wymagające więc powinnam być z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda , że niewystarczająco peelinguje ;/
    Ja używam pomadki z peelingiem z Sylveco i jestem zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń

:)