poniedziałek, 7 lipca 2014

Kaolinowa maseczka oczyszczająca| Laura Conti


Hej, dziś post maseczkowy, tym razem trafiło na maseczkę oczyszczającą Laura Conti, którą testowałam dzięki firmie Coloris Cosmetics
Zapraszam też na fb- można się spodziewać wiele ciekawych konkursów :)


Opinia: Maseczka mieści się w jednej saszetce o pojemność 10ml z soczystym jabłuszkiem na grafice. Produkt głównie przeznaczony dla osób z cerą tłustą/mieszaną, jej zadaniem jest delikatnie zwęzić pory, odświeżyć, poprawić koloryt i nawilżyć do tego ma zapobiec powstawaniu zaskórników i wyprysków oraz ma skutecznie usunąć nadmiar sebum. Fajnie, że glinka jest na drugim miejscu w składzie jednak szkoda że występują tam parabeny. Jest to jeden z moich ulubionych typów maseczek, czyli takie które przysychają na twarzy i potem łatwo się je usuwa. Maseczka ma odpowiednią konsystencję o ciekawy niebiesko-zielonkawym zabarwieniu. Co do zapachu to jest wyczuwalne takie zielone jabłuszko.

Produkt należy pozostawić na buzi na ok.10-15min, ja lubie czasem posiedzieć w maseczkach nawet do godzinki, jednak tą zmyłam po upływie 30min. Efekty jakie zauważyłam to pozbycie się takich grudek na twarzy, oczyszczenie też było wyczuwalne. Maseczka nie zapchała mnie, nie wysuszyła, nie uczuliła. Maseczke łatwo się potem spłukuje pod wodą, nie występują żadne "glutki" pod palcami, nie wiem jak dla Was ale dla mnie to istotne :P



Skład: Aqua, Kaolin, Beeswax, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Triethanolamine, Zinc Oxide, Parfum, Phenoxyethanol, Panax Ginseng roqt Extract, Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Tocopheryl Acetate, Amyl Cinnamal, [+/-] Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, CI 42090:2, CI 77891.

Cena: 3,39zł za 10ml, dostępność np. tutaj, Rossman (ale chyba w tym większych bo u mnie nie ma).

Inne recenzje:
Miałyście z nią styczność?

19 komentarzy:

  1. muszę zobaczyć czy znajdę ją u siebie w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że w Rossmannie są maseczki tej firmy. Muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja buzia jest wybredna co do maseczek ale za taką cenę warto będzie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię ją przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ją :) bardzo podobał mi się kolor i zapach :) wystarczyła mi na kilka użyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, ale przyjrzę się jej w Rossmannie, fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie próbowałam tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanką wszelkiego rodzaju maseczek do twarzy - także z przyjemnością przetestowałabym jej działanie na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marki nie znam, ale ostatnio czesto spotykam na blogach notki o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczki oczyszczające to moje ulubione :) Tej nie próbowałam, ale ma ciekawy skład :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze mówiąc nie spotkałam jej jeszcze nigdzie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle razy oglądałam ją w Rossmanie, tyle razy chciałam ją kupić...i nigdy jej nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemna się wydaje, trzeba by się za nią rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

:)